اعلانیه
اعلانیه

هدف کمپین “Beat Average” GNC تصحیح سال ها مزخرفات باشگاهی عزت نفس

gnc_beat_average

خرده‌فروش سلامت و تندرستی GNC Holdings با یک کمپین برند ملی جدید به نام «بیت میانگین» منتشر شده است. این کمپین برای گشودن گفتگو با مصرف کنندگان سلامت و تندرستی در مورد اهداف سلامت شخصی روزانه آنها و اینکه چگونه GNC می تواند شریک و متحد دائمی آنها در غلبه بر میانگین باشد، طراحی شده است.

این کمپین که توسط کارمایکل لینچ ایجاد شده است – که نقطه مقابل باشگاه عزت نفس احمقانه ای است، هرکسی جایزه می گیرد که نسلی را وادار به استحقاق خود شیفته بدون توجه به دستیابی به چیزی غیر از مشارکت — شامل ترکیبی از شبکه اصلی، پریمیوم و کابل هدفمند، خارج از خانه، روزنامه، مجله و رسانه آنلاین است.

علاوه بر یک اسپات تلویزیونی با عنوان میانگین ضربان که تمام بهانه‌هایی را که برای ایجاد احساس بهتر در مورد کم‌دستیابی به کار می‌بریم، تجلیل می‌کند، یک جزء اجتماعی و دیجیتالی وجود دارد که افراد را تشویق می‌کند تا با ارائه شواهدی در مورد آن، به اشتراک بگذارند که چگونه میانگین را شکست داده‌اند. از طریق عکس و ویدیو.

مهم این تلاش، سایتی است که تمام محتوای ارسالی را جمع‌آوری می‌کند و به نوبه خود، می‌تواند با دوستان و خانواده به اشتراک گذاشته شود و همچنین در پلتفرم‌های اجتماعی و جوامع برند نمایش داده شود.

هر چیزی که سیاره را از شر فاجعه ای که جنبش عزت نفس بر نسل بشر ایجاد کرده است خلاص کند، در کتاب ما عالی است.

]http://youtu.be/qXBWO8ixhBI[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *