اعلانیه
اعلانیه

هدف بازی اینستاگرامی که توسط American Express و دلتا حمایت می شود، جمع آوری پول برای غیرانتفاعی است

gotoseanyc

American Express و Delta Airlines، با کمک BoomBox Inc.، برای راه‌اندازی #GoTo، یک بازی رسانه‌های اجتماعی مبتنی بر اینستاگرام که هدف آن تبلیغ مراکز این شرکت هواپیمایی در نیویورک و سیاتل است، همکاری کرده‌اند. این کمپین مظهر گیمیفیکیشن است و هدف آن جمع آوری پول برای دستاوردهای غیرانتفاعی Junior Achievement است.

American Express 50000 دلار به Junior Achievement اهدا خواهد کرد، اما نحوه تقسیم این پول بین نیویورک و سیاتل توسط بازی مشخص خواهد شد. کاربران عکس‌ها را در اینستاگرام پست می‌کنند و #GoToSEA برای سیاتل یا #GoToNYC برای نیویورک را تگ می‌کنند.

عکس‌ها در وب‌سایت GoToSEAorNYC دسته‌بندی می‌شوند (مناظر، نیش‌ها و فعالیت‌ها) و سپس افراد می‌توانند رای دهند. بازدیدکنندگان سایت با دو تصویر ارائه می‌شوند – یکی از هر شهر در یکی از سه دسته. سپس مردم شهر خود را انتخاب می کنند تا نشان دهند به کدام شهر #بروند.

مجموع امتیازات با اضافه کردن تعداد عکس‌هایی که هر شهر ارسال کرده و تعداد آرای هر شهر محاسبه می‌شود. هر عکس و هر رای یک امتیاز محسوب می شود. درصد کل امتیازات یک شهر تعیین می کند که از 50000 دلار چقدر پول دریافت می کند.

در حال حاضر، بیش از 4000 عکس ارسال شده و بیش از 250000 رای شمارش شده است. کمپین شش هفته ای در 13 ژوئن به پایان می رسد، درست زمانی که دلتا پیشنهادات پرواز خود را در هر دو مرکز سیاتل و نیویورک افزایش می دهد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *