اعلانیه
اعلانیه

نیویورک تایمز ستاره فناوری نویسنده پوگ را به یاهو از دست داد

david pogueیاهو ظاهراً روزنامه نگار فناوری ستاره را جذب کرده است دیوید پوگ دور از نیویورک تایمز. ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو این خبر را در Tumblr پست کرد صبح:

من با هیجان اعلام می کنم که ستون نویس برنده جایزه، نویسنده پرفروش و مجری تلویزیون دیوید پوگ به یاهو می پیوندد. دیوید گسترش گسترده ای از پوشش فناوری مصرف کننده در یاهو را رهبری خواهد کرد و ستون ها، پست های وبلاگ و داستان های ویدیویی را منتشر خواهد کرد که ابزارها، برنامه ها و فناوری هایی را که زندگی روزمره کاربران ما را تقویت می کنند، ابهام می کند.

Yahoo در موقعیت منحصربه‌فردی قرار دارد تا سرمقاله‌ای عالی درباره فناوری‌هایی که مصرف‌کنندگان هر روز از آن استفاده می‌کنند، زنده کند.

در حالی که 100 درصد از مطالب مطبوعاتی و پست Tumblr مشخص نیست، به نظر می رسد که پوگ نیویورک تایمز را ترک می کند. یا پیشنهادی به پوگ داده شد که او نمی توانست رد کند یا با تایمز “مشکلاتی” داشت یا هر دو.

این یک ضرر برای تایمز است. در واقع، جالب است بدانید که پیشنهاد یاهو چه بوده است.

همانطور که پست مایر نشان می دهد، استخدام پوگ باید در چارچوب استراتژی محتوای بزرگتر و در حال گسترش یاهو دیده شود. Pogue یک نام خیمه شب بازی است که توجه، اعتبار و شاید ترافیک اضافی را به Yahoo News جلب می کند.

اعتبار تصویر: davidpogue.com


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *