اعلانیه
اعلانیه

نگاهی به سمت تاریک محبوبیت توییتر: اقتصاد فالوورهای پولی

twitter-new-logo-blue واقعیت غم انگیز توییتر این است که اکثر کاربران بر این باورند که تعداد دنبال کنندگان توییتر یک کاربر معیاری از ثروت است. البته، این تصور بازاری را برای خرید محبوبیت یا خرید دنبال‌کنندگان توییتر باز کرد. نامزدهای ریاست جمهوری، خبرنگاران ملی و ستاره های تلویزیون متهم به افزایش مصنوعی تعداد فالوورهای خود از طریق خرید شده‌اند.

یک پست جدید از آزمایشگاه Barracuda نگاهی به برخی از آمارهای مربوط به اقتصاد فالوور مصنوعی می‌اندازد، و نتایج کاملاً خیره‌کننده هستند. باراکودا 20 فروشنده مختلف دنبال کنندگان توییتر در eBay و 58 فروشنده در گوگل را کشف کرد. میانگین قیمت فالوورهای توییتر 18 دلار به ازای هر 1000 فالوور است و خریدار متوسط ​​48885 دنبال کننده دارد. میانگین درصد کاربرانی که URL در نمایه توییتر خود دارند 31٪ است، اما افرادی که دنبال کننده می خرند، 75٪ از نمایه های آنها حاوی URL است.

«فروشندگان فالوور» می‌توانند تا 150000 دنبال‌کننده توییتر را کنترل کنند و می‌توانند تا 800 دلار در روز درآمد داشته باشند. اکثر حساب‌های جعلی کمتر از حساب‌های 2001 دنبال می‌شوند، زیرا گفته می‌شود هر حساب بیش از 2000، فیلترهای اسپم توییتر را حذف می‌کند. همچنین نمایندگی‌ها می‌توانند با ایجاد برنامه‌هایی که به صورت خودکار توییت می‌کنند، فالو می‌کنند و تشخیص هرزنامه‌ها را سخت‌تر می‌کنند، فالوورهای ارزشمندتری ارائه دهند. اکنون سرویس‌های اضافی از جمله بازتوییت‌های پولی و نام‌گذاری ظاهر می‌شوند.

مشکل مشکل با فالوورهای پولی این است که نیازی به احراز هویت نیست. هر کسی می تواند برای یک کاربر فالوور بخرد. میت رامنی جدیدترین چهره عمومی متهم شده است زیرا تنها در یک روز 116 هزار دنبال کننده افزایش داد. با این حال، نمی‌توان گفت که او این فالوورها را خریداری کرده است، زیرا هرکسی که علیه او یک انتقام دارد می‌تواند به راحتی هزاران فالوور برای او بخرد و سپس ادعای بازی ناپسند کند. خرید فالوور برای شخص دیگری به همان اندازه آسان است که برای حساب خود خرید کنید تنها راهی که کاربران می توانند این حمله را متوقف کنند، محافظت از حساب خود است.

مقصر واقعی در مورد این پدیده، سهولت بسیار زیاد برای راه‌اندازی حساب و فقدان پلیس مورد نیاز است. تنها با یک نام، آدرس ایمیل و رمز عبور، هر کسی می تواند کاربر توییتر شود. علاوه بر این، تیم اسپم توییتر کار کافی را در شناسایی حساب‌های اسپم مضر انجام می‌دهد، اما در مورد حساب‌های جعلی نه چندان. از فالوورهای ادعایی پولی رامنی تا به امروز تنها 10 درصد حذف شده اند. از تجربه شخصی ما دیده‌ایم که توییتر تنها 50 درصد از پروفایل‌های جعلی را در مدت 6 ماه حذف کرده است.

برای دیدن گزارش کامل، به آزمایشگاه‌های باراکودا، تصاویر با اجازه‌ی ارائه‌شده از آزمایشگاه‌های باراکودا.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *