اعلانیه
اعلانیه

نفوذ فیس بوک در وب: 22 درصد از صفحات در آنجا پیوند دارند، 8 درصد از نمودار باز استفاده می کنند [مطالعه]

facebook-logo-squareبیش از یک پنجم وب به طریقی به فیس بوک پیوند می دهد و تقریباً هشت درصد از برچسب های Open Graph فیس بوک استفاده می کنند – دو عددی که نگاهی اجمالی از تسلط عمیق فیس بوک را ارائه می دهند. وب.

اعداد از Zyxt Labs آمده است مطالعه حدود 1.3 میلیارد URL در اوایل سال جاری. این مطالعه نشان داد که بیش از 242 میلیون صفحه، حدود 21.7 درصد از کل مورد مطالعه، حداقل به یک URL فیس بوک ارجاع داده اند – معمولاً به مواردی مانند دکمه های لایک و اشتراک گذاری و سایر ابزارک های اجتماعی، اما همچنین پیوندهای سنتی به پروفایل های فیس بوک یا صفحات گروه فیس بوک. .

در اینجا نگاهی به تفکیک انواع مختلف ارجاعات فیس بوک در 1.3 میلیارد نشانی اینترنتی مورد مطالعه مشاهده می شود.

facebook-urls

البته، چیز زیادی برای مقایسه این اعداد وجود ندارد. آیا رقم 22 درصد رو به افزایش است یا رو به کاهش است؟ متیو برک، بنیانگذار آزمایشگاه Zyxt* می گوید: «حدس او این است که در حال افزایش و سریع است. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، تقریباً یک دهه طول کشیده است تا فیس بوک نه تنها تقریباً یک میلیارد کاربر جذب کند، بلکه خود را در حدود یک پنجم وب درگیر کند.

اگرچه این مطالعه حدود 471 میلیون URL فیس بوک را در خزیدن خود نشان داد، تنها حدود 3.5 میلیون از آنها منحصر به فرد بودند. این مطالعه می‌گوید که بخش عمده آدرس‌های اینترنتی فیس‌بوک، برای ابزارهای اجتماعی فیس‌بوک بود – چیزهایی که یک عنصر اجتماعی را به صفحات وب مانند دکمه‌های لایک و اشتراک‌گذاری اضافه می‌کنند.

برک می‌گوید که بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته است که می‌بیند تقریباً هشت درصد از صفحات وب از برچسب‌های Open Graph استفاده می‌کنند.

این یک سطح عمیق‌تر از یکپارچگی است، واقعاً مورد نیاز نیست (دیگر)، و در اصل مبنایی را برای فیس‌بوک فراهم می‌کند تا به نمایان شدن قابل نمایش در وب گسترده‌تر نیز دست یابد. برای معرفی برخی از مفاهیم اصلی که برای تعریف موجودیت ها استفاده می کند. تقریباً به همان روشی که نوارابزار گوگل و مکانیسم ذخیره آن به غول جستجو نگاه‌های اجمالی زنده از وب را در حالی که توسط مردم مصرف می‌شد نشان می‌داد، این قطعه‌ها به طور موثر وب را به عنوان یک برنامه افزودنی زنده و قابل مشاهده از موجودیت‌هایی قرار می‌دهند که فیس‌بوک به دنبال تعریف کردن آن توسط کاربران است. (از طریق صفحات و برنامه ها).

برک می‌گوید قصد دارد مطالعات بیشتری انجام دهد تا ببیند آیا تعداد فیس‌بوک در حال افزایش یا کاهش است و همچنین قصد دارد به سایر پلتفرم‌های اجتماعی نگاه کند.

*افشا: برک چندین سال پیش در Marchex همکار سابق من است، زمانی که او معمار اصلی جستجوی شرکت و من مدیر SEO شرکت بودم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *