اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی: 91 درصد به دلیل تبلیغات آنلاین به فروشگاه ها رفته اند

اگرچه اکثر خرده‌فروشان، تبلیغ‌کنندگان و مارک‌ها هنوز به این موضوع دست پیدا نکرده‌اند، اما ما کاملاً در عصر چند پلتفرم هستیم. پلت فرم خرید محلی تحت حمایت روزنامه Wanderful Media یافته های یک نظرسنجی خرید از بیش از 1000 بزرگسال آمریکایی را دیروز منتشر کرد. یافته‌ها هم آنچه را که قبلاً در مورد تغییر رفتار مصرف‌کننده می‌دانیم تأیید می‌کنند و هم رنگ بیشتری ارائه می‌دهند.

با انعکاس روش مستقیمی که اینترنت اکنون بر خریدهای فروشگاهی تأثیر می‌گذارد، این نظرسنجی نشان داد که 91 درصد از پاسخ‌دهندگان «در نتیجه یک تجربه آنلاین به فروشگاه رفته‌اند». چندین تجربه آنلاین، مشتریان را به فروشگاه‌ها سوق داده است: تبلیغات ایمیل، کوپن، تبلیغات آنلاین و غیره.

ایمیل رایج‌ترین کانالی است که افراد را به فروشگاه‌ها فرستاده و به دنبال آن کوپن‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: Wanderful Media (n=1,027)

در حالی که در فروشگاه ها 77 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که برای بررسی قیمت ها یا سایر اطلاعات محصول به صورت آنلاین مراجعه کرده اند. گروهی که بیش از همه به این کار تمایل داشتند Millennials (85 درصد) بودند.

از نظر دستگاه‌هایی که در فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند، این نظرسنجی نشان داد که اکثریت از تلفن‌های هوشمند (92 درصد) استفاده می‌کنند. با این حال، با کمال تعجب، 34 درصد گفتند که از تبلت های متصل برای دریافت اطلاعات در فروشگاه ها استفاده کرده اند.

متداول ترین ابزار تحقیق آنلاین مورد استفاده در فروشگاه ها موتورهای جستجو (84 درصد) و پس از آن آمازون (76 درصد) هستند. مصرف‌کنندگان همچنین از وب‌سایت‌های فروشگاه‌هایی که بازدید می‌کردند (53 درصد) و بیش از یک سوم از رسانه‌های اجتماعی (37 درصد) برای کسب اطلاعات یا بازخورد استفاده کردند.

منبع: Wanderful Media (n=1,027)

بیشتر این خریداران آنلاین در فروشگاه (62 درصد) در واقع کالای مورد نظر خود را خریداری کردند، اما بسیاری از آنها آن را به صورت آنلاین (نمایشگاه) خریداری کردند. این نظرسنجی نشان داد که 49 درصد کالا را از فروشگاه خریداری کردند اما تقریباً همین تعداد کالا را به صورت آنلاین خریداری کردند (48 درصد). از بین خریداران آنلاین، نظرسنجی نشان نمی دهد که آیا از وب سایت آن فروشگاه بوده است یا سایت دیگری (احتمالا). بقیه (3 درصد) کالای مورد نظر را از فروشگاه فیزیکی دیگری خریداری کردند.

مشتریان برای تحقیق و یافتن اقلام خاص آنلاین را ترجیح می دهند. آنها فروشگاه ها را برای بازگشت و “دانستن دقیقاً آنچه خریداری می شود” ترجیح می دادند. آنها همچنین فروشگاه ها را برای اقلامی که “سبک شخصی را بیان می کنند” (مانند مبلمان، پوشاک، کفش) ترجیح می دادند. آنها ترجیح می دهند به صورت آنلاین در مورد مواردی مانند الکترونیک و کتاب. در بسیاری از موارد ترجیح کانال وجود نداشت.

منبع: Wanderful Media (n=1,027)

این نظرسنجی همچنین درباره تأثیر مالیات‌های فروش آنلاین بر رفتار خرید آنلاین در مناطقی که اکنون در آن جمع‌آوری می‌شود، سؤال شد. اکثریت (78 درصد) گفتند که هیچ تاثیری بر رفتار خرید آنلاین آنها نداشته است. با این حال، 22 درصد گفتند که اکنون کمتر به صورت آنلاین خرید می کنند. مردان بیشتر از زنان به دلیل مالیات بر فروش کمتر آنلاین خرید می کردند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *