اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی: 80 درصد از بازاریابان امسال با افزایش 62 درصدی بودجه داده ها خوشبین تر هستند.

Infogroup Targeting Solutions logo 2014بازاریابان امسال خوشبین هستند و 80 درصد از پاسخ دهندگان برای نظرسنجی Infogroup Targeting Solutions (ITS) که ادعا می کند نسبت به آنها خوشبین تر است تلاش های بازاریابی سازمان نسبت به سال گذشته.

این نظرسنجی که در کنفرانس سالانه انجمن بازاریابی مستقیم اکتبر گذشته انجام شد، نشان داد که 62 درصد از 370 بازاریاب که در نظرسنجی شرکت کردند، انتظار می‌رفت هزینه‌های مربوط به داده‌ها در سال جاری افزایش یابد، و 39 درصد در حال حاضر شاهد بازگشت مثبت سرمایه‌گذاری داده‌ها بوده‌اند. نظرسنجی ITS بر روی مسائل مربوط به داده ها و تجزیه و تحلیل متمرکز بود و موضوعاتی مانند بودجه، ROI مورد انتظار و اولویت های 2014 را پوشش می داد.

دیوید مک‌ری، رئیس ITS گفت: «یافته‌های نظرسنجی… نشان می‌دهد که بازاریابان از مرحله جمع‌آوری اطلاعات به مرحله تجزیه و تحلیل پذیرش کلان داده‌ها می‌روند.

در مقایسه با نظرسنجی سال گذشته، بازاریابان کمتری گفتند که در سال 2014 بودجه های مربوط به داده ها را افزایش خواهند داد. سال گذشته، 70 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که بودجه داده ها را افزایش خواهند داد، در حالی که تنها 62 درصد این کار را در سال جاری انجام می دهند.

چگونه انتظار دارید که بودجه بازاریابی مرتبط با داده خود در سال 2014 تغییر کند؟

ITS survey data related budgets

از نظر استفاده از داده‌ها، 35 درصد از بازاریابان مورد بررسی ادعا کردند که محدودیت‌های بودجه بزرگترین مانعی است که آنها را از ارائه برنامه‌های بازاریابی چند کانالی باز می‌دارد و به دنبال آن فقدان داده‌های با کیفیت و ابزار و فناوری محدود وجود دارد.

بیش از نیمی (54٪) از پاسخ دهندگان در نظرسنجی روی داده ها سرمایه گذاری کرده اند، که 61 درصد از این گروه در حال حاضر ROI مثبتی را تجربه کرده اند. از بازاریاب هایی که قبلاً روی داده ها سرمایه گذاری می کنند، 86 درصد انتظار دارند که طی دو سال آینده شاهد بازگشت سرمایه خود باشند.

چه زمانی قصد دارید سرمایه گذاری در راه حل های بازاریابی کلان داده را شروع کنید؟

ITS when do you plan on investing in dataITS ادعا می کند که تعداد بازاریابان سرمایه گذاری در d راه حل های ata در طول پنج سال آینده به نزدیک به 90 درصد افزایش می یابد.

طبق یافته‌های نظرسنجی، بیشترین سهم از بودجه داده‌ها صرف تجزیه و تحلیل پیشرفته و به دنبال آن مدیریت کمپین و ابزارهای یکپارچه‌سازی می‌شود. گزارش ITS مخارج بودجه داده‌ای نشان می‌دهد که بازاریابان، «قبلاً بر اصول اولیه تسلط دارند و به سمت استراتژی‌های پیشرفته‌تر کلان داده حرکت می‌کنند».

انتظار دارید در سال 2014 روی چه نوع فناوری داده سرمایه گذاری کنید؟

ITS survey data investmentsITS نشان داد 30 درصد از بازاریابان کمپین های مبتنی بر داده خود را از طریق یک پلت فرم یکپارچه مدیریت می کنند، در حالی که 44 درصد در حال انجام این کار هستند. کمپین‌ها را از طریق کانال‌های جداگانه انجام دهید. بیست و شش درصد دارای یکپارچگی محدود در بین کانال‌ها هستند.

از گزارش ITS:

اما مشخصه واقعی استراتژی چند کاناله، داشتن بینش از یک کانال به کانال دیگر است. با این تعریف، بازاریابان به طور کامل از چند کانال استقبال نکرده اند. تنها 46 درصد از بازاریابان به طور فعال از داده های رسانه های اجتماعی، پست مستقیم و تلفن همراه برای اطلاع رسانی ارتباطات بازاریابی ایمیلی به مشتریان استفاده می کنند.

با نگاهی بیشتر به سال 2014، 73 درصد از پاسخ دهندگان به نظرسنجی گفتند که تجزیه و تحلیل داده ها اولویت اصلی آنها در سال جاری خواهد بود، در حالی که 66 درصد ادعا کردند جمع آوری داده ها در صدر فهرست آنها قرار دارد. طبق ITS، “این نشان می دهد که اکثر بازاریابان بین مراحل یک و دو اجرای کلان داده – جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها گیر افتاده اند.”

آیا طرح‌های داده زیر در سال 2014 در مقایسه با 2013 اولویت بیشتری خواهند داشت یا کمتر؟

ITS data priorities


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *