اعلانیه
اعلانیه

نظرسنجی: قیمت بسته شدن سهام فیس بوک را در روز جمعه حدس بزنید

facebook-logo-square فیس‌بوک فردا به عنوان بزرگترین عرضه اولیه عمومی سهام در فناوری تا کنون و دومین عرضه اولیه اولیه سهام ایالات متحده از هر نوع، به صورت عمومی عرضه خواهد شد.

در توییتر، CNBC گزارش داده است که قیمت افتتاحیه 38 دلار برای هر سهم خواهد بود. این به فیس بوک اجازه می دهد تا بیش از 16 میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کند و ارزش شرکت را 104 میلیارد دلار می کند.

اما قیمت بسته شدن فیس بوک با پایان معاملات در روز جمعه چقدر خواهد بود؟

این چیزی است که ما می خواهیم از خوانندگان خود بدانیم. از نظرسنجی زیر برای حدس زدن قیمت بسته شدن فیس بوک استفاده کنید. ما چند گزینه زیر قیمت افتتاحیه 38 دلار، چندین گزینه بین 38 تا 76 دلار (دوبرابر قیمت افتتاحیه) و یک گزینه برای کسانی که فکر می کنند فیس بوک در معاملات روز جمعه بیش از دو برابر قیمت سهام خود را افزایش می دهد، قرار داده ایم.

رای خود را بدهید و سپس در ارتباط باشید تا ببینید فیس بوک چگونه عمل می کند، و همه شما در حدس زدن قیمت پایانی روز جمعه چقدر خوب عمل کردید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *