اعلانیه
اعلانیه

نتایج نظرسنجی: 25 درصد از خوانندگان ما قیمت نهایی فیس بوک را دریافت کردند

facebook-money IPO فیس بوک به پایان رسیده است. این شرکت امروز با باز شدن قیمت سهام خود در 38 دلار به ازای هر سهم، وارد بورس شد، و زمانی که گرد و غبار در یک روز رکورددار معاملات فروکش کرد، فیس بوک با قیمت 38.27 دلار به ازای هر سهم بسته شد، فقط چند سنت بالاتر از جایی که شروع شد.

همانطور که گرگ استرلینگ امروز نوشت، بسیاری از سرمایه‌گذاران این موضوع را نداشتند. امیدوارم تمام شود.

اما این جایی است که حدود یک چهارم خوانندگان Marketing Land که در نظرسنجی ما شرکت کردند، پیش‌بینی کردند که این کار به پایان خواهد رسید. ما یک نظرسنجی غیرعلمی برگزار کردیم که تقریباً 24 ساعت باز بود و خوانندگان را دعوت می کرد. تا حدس بزنید که قیمت سهام پایانی فیس بوک در پایان معاملات امروز چقدر خواهد بود.

از مجموع 321 رأی، محبوب ترین حدس بین 50 تا 59.99 دلار به ازای هر سهم بود، اما این حدس تنها دو رأی بیشتر از حدس صحیح محبوب بود – بین 38 تا 49.99 دلار به ازای هر سهم.

facebook-poll-results

حدس‌ها اگر نادرست باشد، افراطی‌ها نسبتاً محبوب بودند. حدود 11.5 درصد حدس می زدند که فیس بوک کمتر از قیمت افتتاحیه خود بسته می شود … و تقریباً انجام شد. تقریباً 20 درصد از خوانندگان ما حدس می‌زدند که هر سهم بالای 76 دلار بسته می‌شود – دو برابر قیمت افتتاحیه آن – اما سهام هرگز آن ارتفاعات را نشنید.

این اولین نظرسنجی خوانندگان ما در Marketing Land بود و امیدواریم در آینده کارهای بیشتری انجام دهیم. از همه کسانی که رای دادند و به انتشار این خبر در توییتر، فیس‌بوک، Google+‎ و سایر کانال‌ها کمک کردند، تشکر می‌کنیم.

(تصویر سهام در حال سقوط از طریق Shutterstock.com. تحت مجوز استفاده می شود.)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *