اعلانیه
اعلانیه

مک دونالد گل! اپلیکیشن سیب زمینی سرخ شده خود را به یک بازی جام جهانی واقعیت افزوده تبدیل می کند

mcd_gol_app

جام جهانی فوتبال هفته آینده در برزیل آغاز می‌شود، اما مک‌دونالدز راهی را به طرفداران فوتبال در سراسر جهان ارائه کرده است که همین الان وارد عمل شوند.

مک دونالد به عنوان بخشی از حمایت جهانی خود از جام جهانی فوتبال، بسته بندی قرمز سیب زمینی سرخ کرده خود را تغییر داد. DDB Chicago با همکاری با فروشگاه بازاریابی، به ایجاد 12 طرح بسته بندی جدید کمک کرد – هر کدام نشان دهنده اشتیاق هنرمند متفاوتی برای بزرگترین مسابقات فوتبال جهان است.

DDB Chicago از بسته‌بندی به‌عنوان مکانیزمی برای راه‌اندازی مشتریان مک‌دونالد به یک تجربه اپلیکیشن دیجیتال جدید به نام McDonald’s GOL استفاده کرد. این برنامه از gol.mcd.com قابل دانلود است.

McDonald’s GOL! یک برنامه واقعیت افزوده است که از هر یک از 12 جعبه سرخ کردنی جام جهانی فوتبال راه اندازی می شود. برای انجام بازی، کاربران برنامه باید سیب زمینی سرخ کرده خریداری کنند تا جعبه سرخ کردنی جام جهانی فیفا را دریافت کنند. پس از اسکن یک جعبه، بازیکنان وارد یک بازی شات ترفند فوتبال می شوند که در آن شلیک می کنند، پرش می کنند، تلنگر می زنند و راه خود را به سوی موفقیت در جام جهانی می زنند.

این بازی شامل Qualcomm’s Vuforia فناوری واقعیت افزوده است. که به بازیکنان بازی اجازه می‌دهد یک توپ فوتبال دیجیتال را از روی آیتم‌های دنیای واقعی خود پرتاب کنند – به این معنی که هر بازیکن یک بازی کاملاً منحصر به فرد را تجربه می‌کند.

این بازی همچنین به بازیکنان این شانس را می‌دهد که برنده شوند و نشان‌ها را به اشتراک بگذارند، بهترین اهداف خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، از آخرین اخبار جام جهانی فوتبال مطلع شوند و مهارت‌های خود را برای کشورشان نشان دهند.

برای تبلیغ این برنامه، DDB Chicago، علاوه بر یک ویدیوی نمایشی کوتاه از بازی، یک ویدیوی دیوانه‌کننده طولانی‌تر ایجاد کرد که نشان می‌دهد مردم عادی مهارت‌های شگفت‌انگیز خود را در پرتاب توپ فوتبال به خانه‌های مردم، داخل سطل زباله روی پله‌های برقی متحرک، نشان می‌دهند. زنگ بالای یک کلیسا، در اطراف شهر در حالی که کفش‌های پاشنه‌دار و مینی لباس پوشیده است، در امتداد ساحل دریا توسط مردی با ویلچر، از روی یک پل از یک کامیون در حال حرکت بالا می‌رود و به داخل بشکه‌ای روی آن کامیون متحرک و موارد دیگر برمی‌گردد.

[youtube]http://youtu.be/ttUb0bIecao[/youtube]

[youtube]http://youtu.be/-T7zyezBkuY[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *