اعلانیه
اعلانیه

در اواخر هفته گذشته Rand Fishkin  SEOmoz و Hubspot دارمش شاه برای راه‌اندازی سایتی شبیه به اخبار هکر به نام Inbound.org «برای سرگرمی» همکاری کرد.

طبق گفته این سایت، “هدف Inbound.org این است که از بی توجهی محتوای عالی دنیای بازاریابی ورودی جلوگیری کند. جامعه شگفت‌انگیزی از وبلاگ‌نویسان، بازاریابان و علاقه‌مندان به کانال‌های بدون پرداخت مانند سئو، رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا، بهینه‌سازی نرخ تبدیل و غیره وجود دارد و ما معتقدیم که آنها سزاوار سایتی هستند که اشتراک‌گذاری محتوای عالی توسط آن‌ها کنترل می‌شود.» نوزده دسته برای محتوا وجود دارد که از موضوعات خاص مانند سئو تا دسته بندی های عمومی تر مانند اخبار صنعت را شامل می شود.

از زمان راه‌اندازی، طبق گفته رند فیشکین، 1504 پست ارسال شده است که از این تعداد 197 پست به صفحه اصلی تبدیل شده است و 20 پست به عنوان هرزنامه حذف شده‌اند. سایت نقطه قوت ارسال محتوای با کیفیت را برای جلوگیری از هرزنامه دارد، بنابراین هنگام ارسال مقالات این را در نظر داشته باشید.

هر کسی که یک حساب توییتر دارد برای ثبت نام در سایت، ارسال محتوا و نظر در مورد موارد ارسالی. همچنین می‌توانید یک نشانک را در مرورگر خود قرار دهید، و دکمه اشتراک‌گذاری نیز به طور مستقل ایجاد شد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مونیکا رایت به‌عنوان معاون مشارکت مخاطبان برای بازاریابی زمین و زمین موتور جستجو خدمت کرد. او با بیش از 15 سال تجربه در نشر آنلاین، بازاریابی محتوا و توسعه مخاطب برای شرکت های رسانه ای، بر مصرف محتوا و سنجش میزان تعامل کاربران در هر دو سایت در چندین پلت فرم از جمله دسکتاپ، موبایل، اجتماعی و ایمیل متمرکز است. علاوه بر این، او به عنوان هماهنگ کننده برنامه برای مجموعه کنفرانس SMX، تولید شده توسط شرکت مادر Third Door Media خدمت می کند. ، ناشر Marketing Land و Search Engine Land.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *