اکنون، در ادامه نسخه اولیه «مسیر خرید تلفن همراهآنها >» مطالعه در ماه آگوست، ارائهدهنده ردیابی تماس Telmetrics و شبکه تبلیغات تلفن همراه xAd بخش جدیدی از دادههای مخصوص سفر را ارائه میکند که در اوایل سال جاری توسط Nielsen (n=1500 کاربر تبلت و تلفن هوشمند) جمعآوری شد.
نرخ تبدیل بالا
این مطالعه نشان داد که نرخ تبدیل سفر با تلفن همراه بسیار بالاست – به طوری که 43 درصد از تلفن های هوشمند و 48 درصد از کاربران تبلت در نهایت از این دستگاه ها خرید سفر می کنند. تحقیق مقایسه قیمت رایج ترین فعالیت در بین این کاربران بود.
از بین کسانی که خرید سفر با موبایل انجام می دهند، 72 درصد این کار را در عرض یک ماه انجام دادند. احتمالاً چندین جلسه درگیر بوده است. با این حال 33 درصد از این گروه این کار را در یک روز و 19 درصد ظرف یک ساعت رزرو کردند.
در میان کسانی که سه محرک اصلی تراکنش را تبدیل کردند، «قیمت مناسب»، «انتخاب برند» و «بررسیهای خوب» بودند. با این حال، قیمت بزرگترین محرک بود: 72 درصد از پاسخ دهندگان نظرسنجی گفتند که به دلیل قیمت رزرو کرده اند.
اکثر کاربران برای تبلیغات باز میشوند، نفوذ دارند
در حالی که نام تجاری عامل مهمی در استفاده از تلفن همراه بود – 42 درصد از گوشیهای هوشمند و 46 درصد از کاربران تبلت با برنامهها یا سایتهایی که آشنا بودند درگیر بودند – فقط 25 درصد از کاربران سفرهای تلفن همراه برند خاصی را در مورد خریدهای بالقوه سفر خود در نظر داشتند. . به عبارت دیگر، این مطالعه نشان داد که تقریباً 75 درصد از کاربران تلفن همراه در هنگام تصمیم گیری برای خرید تأثیر پذیر بودند.
این جمعیت از کاربران معمولاً جوانتر (زیر 35 سال با درآمدی بین 50000 تا 100000 دلار) برای تبلیغات تلفن همراه مرتبط نیز بسیار باز بودند.
این مطالعه نشان داد که 57 درصد از گوشیهای هوشمند و 52 درصد از کاربران تبلت روی یک تبلیغ تلفن همراه کلیک کردهاند، زیرا آن تبلیغ مرتبط یا هدفمند بوده است. مطالعه Telmetrics-xAd همچنین نشان داد که 75 درصد از کاربران گوشی های هوشمند و 63 درصد از کاربران تبلت متوجه تبلیغات در دسته سفر شده اند.
یافتهها استدلال میکنند که پول بیشتری باید به موبایل اختصاص داده شود
این یافتهها یا مستقیماً در تضاد هستند یا در برابر دادههای تازه منتشر شده دادههای ابرویی از Trademob که استدلال میکند 40 درصد کلیکهای تبلیغاتی تلفن همراه تصادفی یا تقلبی هستند.
اخیراً انجمن بازاریابی تلفن همراه توصیه این است که 7 درصد از بودجه تبلیغات به تلفن همراه اختصاص یابد. با توجه به یافتههای بالا، از جمله آگاهی از تبلیغات تلفن همراه و دادههای تبدیل، به نظر میرسد این توصیه بسیار ناکافی است.
مدخلهای مرتبط
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.