اعلانیه
اعلانیه

مطالعه: افرادی که آخرین نسخه IE را دارند، به احتمال زیاد روی تبلیغات کلیک می کنند

یک مطالعه جدید Chitika یافته است که در میان کاربران اینترنت اکسپلورر (IE)، افرادی که دارای به روزترین نسخه مرورگر (IE 10) هستند، به احتمال زیاد روی تبلیغات کلیک می کنند.

به‌نظر می‌رسد یافته‌ها تا حدودی با این ایده که کاربران کم‌پیچ‌وخم بیشتر روی آن کلیک می‌کنند، تطابق دارد، زیرا باهوش‌ترین کاربران احتمالاً از مرورگرهای جایگزین مانند Firefox یا Chrome استفاده می‌کنند. اما به روز نگه داشتن یک مرورگر وب نشانه یک کاربر پیچیده تر است. با این حال، این احتمال وجود دارد که بسیاری از کاربران آخرین نسخه اینترنت اکسپلورر اخیراً رایانه‌های جدیدی خریداری کرده باشند — دستگاه‌های ویندوز جدید با آخرین نسخه IE عرضه می‌شوند.

در میان کاربران IE 10، Chitika میانگین نرخ کلیک 0.045٪ را مشاهده کرد، در حالی که کاربران IE 9 میانگین نرخ کلیک 0.035٪ را نشان دادند. احتمال کلیک کردن کاربران IE 8 کمتر بود، تقریباً 0.028٪ کلیک، و کاربران IE 7 به طور میانگین حدود 0.21٪ CTR داشتند.

اینترنت اکسپلورر محبوب ترین مرورگر مورد استفاده در آمریکای شمالی است.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *