اعلانیه
اعلانیه

مسابقه چهره سازی توجه به وضعیت اسفناک کودکان در مناطق جنگی را جلب می کند

booth_game_stream

در اینجا یک کمپین دلگرم کننده برای یک هدف خوب است. برای جلب توجه به نزاع هایی که کودکان در دوران رشد در مناطق جنگی مانند فلسطین، حق پرداخت و جنگ کودک هلند تجربه می کنند – که هر دو به بچه ها یاد می دهند چگونه با احساسات خود از طریق ورزش، بازی و ابزارهای دیگر کنار بیایند – با همکاری ACHTUNG مستقر در آمستردام برای ایجاد یک مسابقه چهره سازی.

این آژانس یک کمپین دیجیتالی راه اندازی کرد که از مردم دعوت می کرد تا چهره های دیوانه ای بسازند که با چهار احساس مختلف مطابقت دارد. با استفاده از فناوری تشخیص چهره، وب‌کم به‌طور خودکار زمانی که احساسات مناسب تقلید می‌شود، عکس می‌گیرد.

با شروع این کمپین، دانش‌آموزان هلندی و بچه‌های فلسطینی این فرصت را داشتند که از طریق اتصال زنده اینترنتی با یکدیگر چهره بسازند. این نشان داد که احساسات بدون توجه به استانداردهای زندگی، فرهنگ، سلامت یا ثروت، جهانی هستند.

عموم مردم می‌توانند با بازدید از یک وب‌سایت مستقل که در آن از آنها خواسته می‌شود دیوانه‌های خود را به اشتراک بگذارند، در بازی شرکت کنند. چهره ها در کانال های رسانه های اجتماعی و کمک به افزایش آگاهی در مورد علت.

عکس‌های کودکان هلندی و فلسطینی در حال چهره‌سازی در یک نمایشگاه تعاملی در اواخر امسال به‌طور کامل به نمایش گذاشته می‌شود.

booth_pics_selection

[vimeo]https://vimeo.com/92134821[/vimeo]

آیا یک اثر خلاقانه عالی دیده‌اید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]

ارسال کنید


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *