اعلانیه
اعلانیه

US Congress photoاعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده در اواخر این ماه جلسه استماع برگزار خواهند کرد تا در مورد مسائل بحث برانگیز قانون توقف دزدی دریایی آنلاین (SOPA) بحث کنند. ) (و قوانین مشابه) در حال تلاش برای رسیدگی است.

نمایندگی دارل عیسی از کالیفرنیا، رئیس کمیته نظارت و اصلاحات دولتی مجلس نمایندگان، جلسه استماع امروز را اعلام کرد. . در 18 ژانویه، کمیته کامل

خواهد بود

“… تاثیر بالقوه سرویس نام دامنه (DNS) و مسدود کردن موتورهای جستجو بر امنیت سایبری، مشاغل و جامعه اینترنتی آمریکا را بررسی کنید. با توجه به پیشنهادات سیاستی که بر نحوه دسترسی مالیات دهندگان به اینترنت تأثیر می گذارد، این جلسه همچنین استراتژی های دولت فدرال برای محافظت از مالکیت معنوی آمریکا را بدون تأثیر منفی بر رشد اقتصادی بررسی خواهد کرد.

لیست شاهد شامل براد برنهام، یکی از بنیانگذاران Union Square Ventures (یونیون اسکوئر در شرکت های فناوری متعددی مانند توییتر، فورسکوئر و زینگا سرمایه گذاری کرده است)، Lanham Napier از Rackspace Hosting و Aleis Ohanian از Reddit.com است. همانطور که GigaOm اشاره می کند، این تعداد نمایندگان صنعت فناوری بیشتر از جلسات قبلی SOPA است.

SOPA یک لایحه همراه در سنا دارد، قانون حفاظت از مالکیت معنوی (PIPA). همانطور که رئیس فناوری گزارش می دهد، سناتور هری رید قصد دارد این لایحه را در 24 ژانویه در سنا معرفی کند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد SOPA، داستان های قبلی ما را در زیر ببینید.

(نکته از طریق Infodocket)


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *