اعلانیه
اعلانیه

محبوب ترین داستان های Marketing Land در Google+ در سال 2012: Google، Project Glass و Privacy

امروز ما شروع به جمع‌بندی پست‌های برتر سری 2012 خود در Marketing Land و سایت خواهر خود، Search Engine Land کرده‌ایم. در چند روز آینده برخی از محبوب ترین داستان های سال 2012 را به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله برخی از پرخواننده ترین، بیشترین توییت ها و بیشترین لایک ها در فیس بوک. برای شروع، ما محبوب ترین داستان های به اشتراک گذاشته شده در +Google را گردآوری کرده ایم.

برای جمع‌آوری داده‌هایی که از Social Crawlytics استفاده کرده‌ایم، ابزار رایگانی است که هر سایتی را می‌خزد و هر URL را تجزیه و تحلیل می‌کند تا نشان دهد که چگونه در بیشترین اشتراک‌گذاری شده است. کانال‌های اجتماعی محبوب، از جمله توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، لینکدین، استامبل‌آپون و موارد دیگر. به گفته Yousaf Sekander از Social Analytics، داده‌ها مستقیماً از API هر شبکه می‌آیند که به این معنی است که داده‌ها دارای پلتفرم آگنوستیک هستند. به عبارت دیگر، هر داده ای که شبکه اجتماعی در سایت شما دارد، مستقیماً از کانال اجتماعی گرفته می شود.

چند نکته که در مورد این سرفصل‌های برتر متوجه شدیم:

  • جای تعجب نیست که نویسندگی و محتوای Google در +Google محبوب است
  • Project Glass امسال نه تنها یک اختراع موفقیت‌آمیز، بلکه از نظر بازاریابی آنلاین و آفلاین نیز برجسته بود
  • مخاطبان +Google ما به تغییرات مداوم حریم خصوصی توجه دارند

پس بیایید شروع کنیم! در اینجا برترین داستان‌های ما با بیشترین 1+ از سال 2012، با تعداد 1+های دریافتی هر کدام بعد از عنوان نشان داده شده است:

1. مایکروسافت برای ایجاد همان تغییر حریم خصوصی Google مورد حمله قرار گرفت. به نظر می رسد هیچ کس اهمیت نمی دهد (203)

2. چگونه Google از موتور جستجو به مقصد محتوا تبدیل شد (175)

3. Google ارائه تجزیه و تحلیل نویسندگی به کاربران +Google (121)

4. چگونه برچسب گذاری فیس بوک به عمومی شدن عکس “خصوصی” رندی زاکربرگ کمک کرد (120)

5. به لطف Project Glass، Google بیشترین اشتراک‌گذاری شده ویدیوی برند در سال 2012 است [گزارش] (119)

6. Google Glass Meets Fashion، عینک هوشمند بخشی از نمایش مد DVF ( 109)

7. به محض اینکه به عنوان شرور شناخته شد، Google Now «شامل پولی» را در بر می گیرد (107 )

8. TIME از Google Glass به عنوان “بهترین اختراع سال 2012” نام می برد (101 )

9. آیا انجمن‌های +Google باید بخشی از استراتژی رسانه اجتماعی شما باشند؟ (99)

10. بازگشت رقص گوگل (97)

11. ویک گاندوترا: Google+ با تبلیغات در شبکه های اجتماعی دخالت نمی کند، با تغییر API، توسعه دهندگان را عصبانی می کند (95)

12. Dark Google: یک سال از زمانی که شرایط جستجو «ارائه نشده» شد (82)

13. مایکروسافت با «در اولویت قرار دادن افراد» تغییرات حریم خصوصی Google را مورد انتقاد قرار می دهد. کمپین تبلیغاتی (78)

14. گام به گام: نحوه دانلود همه توییت‌های شما با سرویس آرشیو جدید توییتر (75)

15. Google+ 135 میلیون کاربر «در جریان»: نمودار رشد و پشت اعداد (74)

16. ردیابی بابا نوئل توضیح داد: چرا NORAD و Google مکان ها و هدایای مختلف را نشان می دهند تحویل داده شد (70)

17. خیر، شما نیازی به ترس ندارید تغییرات حریم خصوصی Google: بررسی واقعیت (62)

18. Facebook Pay-For-Delivery Messaging را آزمایش می کند. برندها ممکن است بعداً دسترسی پیدا کنند (59)

19. ورود بازی “AR” Google نگاهی به آینده را ارائه می دهد (58)

20. شرایط خدمات جدید و خط‌مشی رازداری Google: هر کاری که انجام می‌دهید ممکن است برای هدف قرار دادن شما استفاده شود؟ (57)

با تشکر ویژه آنی کوشینگ، که در مورد این ابزار به ما گفت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مونیکا رایت به‌عنوان معاون مشارکت مخاطبان برای بازاریابی زمین و زمین موتور جستجو خدمت کرد. او با بیش از 15 سال تجربه در نشر آنلاین، بازاریابی محتوا و توسعه مخاطب برای شرکت های رسانه ای، بر مصرف محتوا و سنجش میزان تعامل کاربران در هر دو سایت در چندین پلت فرم از جمله دسکتاپ، موبایل، اجتماعی و ایمیل متمرکز است. علاوه بر این، او به عنوان هماهنگ کننده برنامه برای مجموعه کنفرانس SMX، تولید شده توسط شرکت مادر Third Door Media خدمت می کند. ، ناشر Marketing Land و Search Engine Land.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *