اعلانیه
اعلانیه

ماریسا مایر اهداف خود را در یاهو تشریح می‌کند و به فرانک ارزیابی می‌کند که شرکت امروز کجاست

Marissa Mayerاولین درآمد شرکت یاهو گزارش تحت مدیر عامل جدید ماریسا مایر هنوز در حال انجام است. همانطور که من این را تایپ می کنم، مدیر مالی جدید، کن گلدمن، در حال بررسی وضعیت مالی یاهو است. در اولین روز حضورش در شرکت.

اما تمرکز اصلی این تماس، خود مایر است – این اولین فرصت او برای صحبت با سرمایه‌گذاران و مردم در مورد برنامه‌هایش برای احیای یکی از قدیمی‌ترین و همچنان محبوب‌ترین مقاصد اینترنت است.

او با گفتن به شنوندگان شروع کرد: “این شغل برای من ساخته شده است” و توضیح داد که اجزای اصلی یاهو – جستجو، تبلیغات، تلفن همراه، اخبار و صفحه اصلی – همان اجزای اصلی هستند که او حرفه خود را بر اساس آنها ساخته است. در Google.

او افزود: «من به یاهو آمدم تا رشد کنم و به تعریف مجدد یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های اینترنتی کمک کنم.

از زمان پیوستن به یاهو در ماه ژوئیه، مایر گفت که در حال “به صفر رساندن کارایی” است. این شرکت اندازه‌گیری‌های عملکردی جدید و اهداف سه‌ماهه واضحی دارد. او گفت که 93 درصد از کارمندان یاهو اهداف سه ماهه ای دارند که با اهداف شرکت مطابقت دارد و هدف رسیدن به 100 درصد کارمندان است.

گلهای یاهو تحت مایر

مایر گفت هدفش این است که «عادات روزانه جهان را الهام‌بخش و سرگرم‌کننده کند» و نظرات لازم را در مورد تمرکز بر کاربران ارائه کرد. او چهار هدف داخلی را فهرست کرد که هدفشان تحقق آن است:

  • سریعتر اجرا شود
  • ارزش بازگشتی به سهامداران
  • بهترین استعدادها را جذب کنید
  • یاهو را به بهترین مکان برای کار تبدیل کنید

مایر قبلاً چندین مدیر اجرایی جدید آورده و گروه مدیریت فعلی را “تیم رویایی” خود نامیده است که اگر از Yahoo Fantasy Sports استفاده می‌کرد، پیش‌نویس می‌کرد. (جدی.)

Mayer در محصولات یاهو

موردهای متعددی در این تماس وجود داشت که مایر ویژگی‌های مختلف یاهو را نام برد و حداقل در دو یا سه مورد از آنها، جستجو را قبل از هر چیز دیگری فهرست کرد. در اینجا برخی از افکار مایر در مورد برخی از محصولات یاهو آمده است:

جستجو

مایر اعتراف کرد که «سهم جستجوی یاهو به چالش کشیده شده است»، اما گفت که این شرکت متعهد به همکاری با بینگ است «به منظور افزایش سهم بازاریابی و نه صرفاً مبادله آن». او همچنین گفت که اتحاد جست‌وجو با مایکروسافت “پایین‌تر از انتظارات بوده است.”

بعداً در تماس، او اشاره کرد که جستجو یکی از “عادات اصلی روزانه” است که یاهو با کاربران خود روی آن تمرکز کرده است. او جستجو را “اولویت اصلی” خواند و گفت که یاهو ممکن است “سرمایه گذاری های ارگانیک برای رشد سهم بازار خود انجام دهد.” حتی بعداً در تماس، او اضافه کرد که در تبلیغات «هم در جستجو و هم در نمایش» خوش بین است.

موبایل و محلی

Mayer در مورد پیشنهادات تلفن همراه فعلی یاهو سخنان قوی داشت. او گفت: «ما در موبایل سرمایه گذاری کمتری کرده ایم. ما برندهایمان را از هم جدا کرده ایم. ما 76 برنامه تلفن همراه مختلف در سراسر پلتفرم داریم. این باید تغییر کند.”

مایر قول داده است که یاهو استراتژی تلفن همراه منسجم تری ایجاد خواهد کرد. در آینده، یاهو باید به یک شرکت عمدتاً موبایل تبدیل شود. منظورم این است که حداقل نیمی از کارمندان ما روی موبایل کار خواهند کرد.» او گفت که یاهو به طور قابل توجهی برای تلاش های تلفن همراه خود استخدام خواهد کرد.

سایر ویژگی های یاهو

Mayer Flickr، Yahoo Answers و Yahoo Groups را هنگام بحث در مورد «ویژگی‌های اصلی یاهو» شامل می‌شود. او تا این لحظه هیچ قولی در مورد آینده این سرویس ها نداده است، اما کاربران باید از شنیدن نام او برای هر یک از آنها خوشحال شوند.

تصور کلی من تا کنون این است که مایر به سرمایه گذاران (و عموم مردم) یک ارزیابی بسیار صریح از جایگاه شرکت در حال حاضر – خوب، بد و زشت – و اینکه قصد دارد آن را در آینده ببرد. /p>

(توجه: با توجه به اینکه من به سرعتی که اکثر مردم صحبت می‌کنند تایپ نمی‌کنم، برخی از نقل‌قول‌های بالا را باید به‌جای نسخه‌های دقیق کلمه به کلمه آنچه گفته شد، به‌عنوان نقل قول در نظر گرفت.)

پست‌اسکریپت: مایر همچنین در مورد برنامه‌های یاهو در فضای جستجوی محلی صحبت کرد. لطفاً مقاله ما را در زمین موتور جستجو برای اطلاعات بیشتر در مورد آن ببینید: Mayer: یاهو در حال حاضر قصد سرمایه گذاری در جستجوی محلی را ندارد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *