اعلانیه
اعلانیه

لوگو شیدایی: لوگوهای یاهو، یوتیوب مورد علاقه خود را انتخاب کنید

yahoo-logoYahoo شده است نمایش انواع لوگوهای جدید، یک عدد برای هر روز تا زمان رونمایی از لوگوی جدید در 4 سپتامبر. لوگو و هویت جدید به منظور منعکس کننده “روح جدید نوآوری” در شرکت و یک تصویر به روز است.

پلتفورم/برنامه نظرسنجی Polar در حال آزمایش همه نشان‌واره‌ها با نشان‌واره فعلی است. از بین تمام مواردی که توسط Polar تست شده اند (و بیش از 76000 رای کاربر) فقط یکی از آنها آرم “قدیمی” یاهو را شکست داده است — روز 10 (سمت چپ پایین).

Yahoo logo day 10

طبق گفته دیمیتری درگیلف از Polar، لوگوی بالا سمت چپ کاملاً برنده شد: 75٪ (روز 10) تا 25٪ (اصلی). او افزود، با این حال، دو نفر دیگر نزدیک شده اند. دراگیلف از طریق ایمیل به من گفت که دو نشان‌واره که بیش‌تر دوست نداشتند «روز چهارم» و «روز ششم» (زیر) بودند.

Disliked Yahoo Logos

اگر می‌خواهید بسیاری از گزینه‌های لوگوی یاهو را مرور کنید و نظر خود را ثبت کنید، می‌توانید این کار را اینجاانجام دهید. > ویدیوی یوتیوب زیر طیف کاملی از لوگوهای بالقوه را نشان می دهد. (من تعجب می کنم که خود یاهو چقدر تست گروه متمرکز یا نظرسنجی انجام داده است.)

در مورد YouTube، شرکت تابعه Google نیز طرح‌های لوگوی جدیدی را معرفی کرد که مطابق با روند طراحی لوگو، “مسطح تر” هستند. ظاهراً سایت لوگوی فعلی خود را حفظ می‌کند (حداقل در حال حاضر) در حالی که گزینه‌های جایگزین را در سایر ویژگی‌ها ارائه می‌کند، مانند Google+.

competing YouTube logos

کدام نشان‌واره را ترجیح می‌دهید: کلاسیک YouTube یا طراحی مسطح جدیدتر؟ از نظر من، طراحی جدید را دوست دارم، اما به نظر من کمتر “مارک” است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *