اعلانیه
اعلانیه

لمسی! اینستاگرام شروع به برداشت تصاویر خود از توییتر کرد

kids-fighting-200pxاگر فکر می کنید که نبردهای پلتفرم رسانه های اجتماعی شبیه چیزی است که در Romper Room می بینید، معذرت خواهی کرد.

آخرین گام در این رفت و برگشت، تصمیم اینستاگرام برای جلوگیری از نمایش صحیح تصاویرش در وب سایت و مشتریان توییتر است.

در کنفرانس LeWeb امروز، کوین سیستروم، مدیرعامل اینستاگرام این حرکت را تایید کرد و گفت که شرکت او قصد دارد به طور کامل از جاسازی تصاویر اینستاگرام در توییتر جلوگیری کند. در اینجا نحوه نقل به نیویورک تایمز آمده است ‘ Bits blog:

ما تصمیم گرفتیم که در حال حاضر، چیزی که منطقی است، هدایت کاربران خود به وب سایت اینستاگرام است…. بدیهی است که همه چیز با تکامل یک شرکت تغییر می کند.

اینستاگرام اخیراً نمایه های کاربری را در وب راه اندازی کرده است که نیاز شدیدتری را برای شرکت ایجاد می کند تا به تصاویر اینستاگرام توجه کند.

تویتر چند ساعت پیش مشکل نمایش تصویر را در به‌روزرسانی تأیید کرد و گفت اینستاگرام «ادغام کارت‌های توییتر خود را غیرفعال می‌کند و در نتیجه، عکس‌ها با استفاده از تجربه پیش کارت نمایش داده می‌شوند».

شما می توانید بگویید که توییتر به دلیل رویکرد سرد ماه های اخیر در قبال توسعه دهندگان و دیگر پلتفرم های اجتماعی، این موضوع را برای خود به ارمغان آورده است. در طول تابستان، توییتر دسترسی اینستاگرام به نمودار فالوورهای خود را غیرفعال کرد و توانایی کاربران اینستاگرام برای توسعه شبکه خود در آنجا با قدرت اتصالات توییترشان.

جدا از همه ارجاعات Romper Room، دعوا بر سر تجربه کاربر و چشم‌ها برای افرادی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و دیگران امری مهم است. شرم آور است که این پلتفرم ها به خوبی با هم بازی نخواهند کرد، اما من گمان می کنم که آنچه اکنون می بینیم فقط ادامه خواهد داشت.

به‌روزرسانی: تأیید شد الف> که تصاویر اینستاگرام دیگر به توییتر کشیده نمی شوند. همه تصاویر اینستاگرام اکنون تنها زمانی قابل مشاهده خواهند بود که کاربر از طریق پیوند اینستاگرام کلیک کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *