اعلانیه
اعلانیه

از ابتدا، فیس بوک در مورد جامعه ای از افراد واقعی بوده است و از همه چیز از .edu برای تأیید تلفن همراه  برای پشتیبانی. اکنون فیس بوک به کاربران برتر (کسانی که بیشترین مشترکین را دارند) کمک می کند تا با تأیید حساب خود با شناسه های فیزیکی، شهرت بیشتری کسب کنند. TechCrunch اعلام کرد فیسبوک از “شخصیت های عمومی برجسته” دعوت می کند تا حساب های خود را تأیید کنند. و یک نام مستعار ترجیحی را نمایش دهید.

این فرآیند تأیید به کاربران کمک می‌کند تا راحت‌تر پیدا شوند. در حالی که هیچ نشان تأییدی نشان داده نمی‌شود، کاربران تأییدشده اغلب در پیشنهادات اشتراک فیس‌بوک ظاهر می‌شوند:

لازم به ذکر است که این ویژگی برای همه در دسترس نیست. راستی‌آزمایی برای کسانی است که از قبل شماره مشترک قوی دارند. دعوت‌های راستی‌آزمایی از پنجشنبه گذشته آغاز شد.

علاوه بر قابلیت مشاهده بیشتر، کاربران تایید شده می توانند نام نمایش داده شده خود را به نام مستعار تغییر دهند. وقتی مدیر مهندسی فیس‌بوک، اندرو بوسورث با نام مستعار ‘Boz را دنبال می‌کنید، می‌توان این موضوع را به طور فعال مشاهده کرد. بنابراین به جای اشتراک در کرتیس جکسون، به زودی می‌توانید ’50 Cent’ را دنبال کنید.

کاربران می توانند با آپلود یک کپی رنگی از یکی از موارد زیر تأیید شوند:

  • گذرنامه
  • گواهینامه رانندگی
  • کار/شناسه نظامی
  • شناسه مدرسه یا محل کار

اگر موارد فوق را ندارید، می‌توانید با ۲ مورد از موارد زیر تأیید شوید:

  • کارت کتابخانه
  • کارت اعتباری
  • گواهی تولد
  • کارت‌های امنیت اجتماعی

پس از تأیید، کاربران همچنین می‌توانند نام جایگزین خود را تنظیم کنند:

بنابراین، اگر حساب مشترک بزرگی دارید و به‌دنبال تأیید شدن هستید، چشمان خود را برای یک دعوت تأیید صحت نگه دارید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *