اعلانیه
اعلانیه

در یک پست عمومیالف>، مارک زاکربرگ اعلام کرد که فیس بوک اینستاگرام را خریداری کرده و تیم اینستاگرام به فیس بوک می پیوندد. این یک خرید منحصر به فرد برای فیس بوک است، زیرا آنها نه تنها یک برنامه پیشرو، بلکه کل پایگاه کاربر را نیز خریداری می کنند. TechCrunch گزارش می دهد که برچسب قیمت اینستاگرام ارزان نبود یا، با “تقریباً 1 میلیارد دلار نقد و سهام.”

با این حال، سوال بزرگ این است: آیا اینستاگرام به برخی از Insta-book یا Facesta-gram هیبریدی ادغام خواهد شد؟ محتمل نیست زاکربرگ اهمیت حفظ ایستاگرام را به عنوان یک نهاد مستقل بیان کرد. با گفتن:

“سال‌هاست، ما بر ایجاد بهترین تجربه برای اشتراک‌گذاری عکس‌ها با دوستان و خانواده‌تان تمرکز کرده‌ایم. اکنون، ما می‌توانیم حتی نزدیک‌تر با تیم اینستاگرام کار کنیم تا بهترین تجربیات را برای اشتراک‌گذاری عکس‌های زیبای تلفن همراه با افراد براساس علایق شما ارائه دهیم.

ما معتقدیم اینها تجربیات متفاوتی هستند که یکدیگر را تکمیل می کنند. اما برای اینکه این کار را به خوبی انجام دهیم، باید به جای اینکه سعی کنیم همه چیز را در فیس بوک ادغام کنیم، به حفظ و توسعه نقاط قوت و ویژگی های اینستاگرام توجه کنیم.

به همین دلیل است که ما متعهد به ساخت و رشد اینستاگرام به طور مستقل هستیم. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان عاشق برنامه اینستاگرام و برند مرتبط با آن هستند و هدف ما کمک به گسترش این برنامه و برند به افراد بیشتری است.

ما فکر می کنیم این واقعیت که اینستاگرام به سرویس های دیگری فراتر از فیس بوک متصل است، بخش مهمی از تجربه است. ما قصد داریم ویژگی هایی مانند امکان پست کردن در سایر شبکه های اجتماعی، امکان اشتراک گذاری نکردن اینستاگرام خود در فیس بوک در صورت تمایل، و توانایی داشتن فالوور و دنبال کردن افراد جدا از دوستان خود در فیس بوک را حفظ کنیم.

این و بسیاری از ویژگی‌های دیگر بخش‌های مهمی از تجربه اینستاگرام هستند و ما آن را درک می‌کنیم. ما سعی خواهیم کرد از تجربه اینستاگرام برای ایجاد ویژگی های مشابه در سایر محصولات خود بیاموزیم. در عین حال، ما سعی خواهیم کرد با استفاده از تیم مهندسی و زیرساخت قوی فیس بوک به رشد اینستاگرام کمک کنیم.”

هفته گذشته اینستاگرام برنامه اندروید خود را راه اندازی کرد، برنامه ای که به سرعت در بالای نمودار. تا مارس ۲۰۱۲، اینستاگرام ۲۷ میلیون کاربر داشت و آن را به برترین برنامه اشتراک‌گذاری عکس تبدیل کرد.

برای اطلاعات بیشتر به پست دیواری مارک زاکربرگ یا پست رسمی وبلاگ از اینستاگرام.

پست‌نویس توسط مت مک‌گی: برخی پس‌زمینه‌های اضافی در اینستاگرام از دو می‌آید توییت‌ها که امروز صبح توسط Experian Hitwise پست شده است:

  • تویتر در ماه مارس ترافیک بیشتری را نسبت به فیس بوک به اینستاگرام ارسال کرد، اما فیس بوک درصد بیشتری از بازدیدهای جدید را به اینستاگرام ارسال کرد.
  • اینستاگرام با بیش از 10 میلیون بازدید، سایت شماره 3 عکس در ایالات متحده در ماه مارس بود. و ترافیک اخیراً افزایش یافته است و از دسامبر 2011 بیش از 1000 درصد افزایش یافته است.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *