بریگز همچنین از سال 2010 تا 2012 معاون بازاریابی مصرف کننده در Google بود. قبل از آن او چندین سمت در eBay و PayPal از جمله مدیر ارشد مدیریت eBay در آمریکای شمالی داشت.
بریگز یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل استارت آپ ها بوده است. او همچنین تجربه بازاریابی در شرکت های بزرگ زیادی دارد و مدیر استراتژی برند در پپسی و IBM بوده است.
طبق داستان AdAge، بریگز به معاون محصول، کریس کاکس گزارش خواهد داد. به نظر من انتخاب بهتر این بود که بریگز مستقیماً به مدیر ارشد اجرایی شریل سندبرگ گزارش دهد.
احتمالاً ایجاد این نقش نشاندهنده تلاشی جدید برای توسعه پیامهای پیچیدهتر و پایدارتر پیرامون هویت برند فیسبوک، هم برای مصرفکنندگان و هم برای بازاریابان – بزرگ و کوچک است.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.