اعلانیه
اعلانیه

فیس بوک اولین مدیر ارشد مدیریت خود را از گوگل استخدام کرد

Gary Briggs AdAge گزارش که گری بریگز به عنوان مدیر ارشد مدیریت جدید فیس بوک استخدام شده است — اولین باری است که این شرکت چنین نقشی را ایفا می کند. اخیراً بریگز مشاور دنیس وودسی، مدیرعامل موتورولا موبیلیتی بود. قبل از آن او معاون بازاریابی در موتورولا بود.

بریگز همچنین از سال 2010 تا 2012 معاون بازاریابی مصرف کننده در Google بود. قبل از آن او چندین سمت در eBay و PayPal از جمله مدیر ارشد مدیریت eBay در آمریکای شمالی داشت.

بریگز یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل استارت آپ ها بوده است. او همچنین تجربه بازاریابی در شرکت های بزرگ زیادی دارد و مدیر استراتژی برند در پپسی و IBM بوده است.

طبق داستان AdAge، بریگز به معاون محصول، کریس کاکس گزارش خواهد داد. به نظر من انتخاب بهتر این بود که بریگز مستقیماً به مدیر ارشد اجرایی شریل سندبرگ گزارش دهد.

احتمالاً ایجاد این نقش نشان‌دهنده تلاشی جدید برای توسعه پیام‌های پیچیده‌تر و پایدارتر پیرامون هویت برند فیس‌بوک، هم برای مصرف‌کنندگان و هم برای بازاریابان – بزرگ و کوچک است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *