اعلانیه
اعلانیه

فیسبوک شرکت اسرائیلی آنالیز موبایل Onavo را خریداری کرد

Onavoفیس بوک دارای خرید استارتاپ اسرائیلی Onavo. TechCrunch اولین بار این خبر را گزارش کرد که توسط پست وبلاگ شرکت تایید شد. قیمت خرید اعلام نشده است اما گمانه زنی ها آن را بین 150 تا 200 میلیون دلار نشان می دهد.

در اصل دو جنبه برای Onavo وجود دارد: برنامه‌های روبه‌روی مصرف‌کننده که به کاربران در مدیریت داده‌ها و صرفه‌جویی در هزینه کمک می‌کنند و کسب و کار تجزیه و تحلیل برنامه‌ها. برنامه‌های این شرکت که با مصرف‌کننده روبرو هستند از سال 2011 وجود داشته است. آنها همچنین امکان مشاهده مصرف داده را برای مشترکین تلفن همراه فراهم می کنند:

Onavo Extend با فشرده سازی داده های خود می تواند قدرت برنامه داده را تا 500٪ افزایش دهد – به شما این امکان را می دهد که تا پنج برابر بیشتر با برنامه داده فعلی خود انجام دهید. بدون هیچ هزینه یا دردسر اضافی Onavo Extend علاوه بر گسترش طرح داده شما، خلاصه ای از میزان مصرف داده را نیز در اختیار شما قرار می دهد. با این اطلاعات، می‌توانید ببینید که هر برنامه چقدر داده مصرف می‌کند و انتخاب‌های آگاهانه‌تری برای استفاده از داده‌ها انجام دهید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل، که بر اساس استفاده از داده مصرف کننده در زمان واقعی Onavo هستند، چندین چیز را نشان می دهند:

  • عملکرد رقابتی برنامه ها (رتبه بندی، محک زدن)
  • معیارها و رفتارهای تعامل برنامه مخاطب
  • معیارهای تبلیغات برای برنامه‌ها

در زیر رتبه‌بندی Onavo از برترین برنامه‌ها آمده است. در فهرست زیر YouTube، Google Maps، Pandora و بازی Candy Crush همگی از برنامه جستجوی Google برتری دارند.

Onavo app rankings

تصور اینکه فیس بوک چگونه از Onavo استفاده می کند بسیار آسان است. یکی از راه‌ها بهبود تجربه اپلیکیشن فیسبوک در بازارهایی است که مردم در شبکه‌های با پهنای باند پایین‌تر فعالیت می‌کنند یا برنامه‌های داده گران‌تر هستند. مورد استفاده آشکار دیگر این است که به بازاریابان فیسبوک اطلاعات بیشتری در مورد نحوه تعامل کاربران با برنامه و تبلیغات آن ارائه دهیم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *