اعلانیه
اعلانیه

facebook-google-logosسلطه گوگل در خارج از ایالات متحده با اخباری که امروز نشان می دهد فیس بوک در این ماه پنج بار از آن به عنوان پربازدیدترین وب سایت در برزیل سبقت گرفته است، ضربه کمی خورده است. این خبر از Serasa Experian (پیوند به زبان پرتغالی)، نسخه برزیلی Experian Hitwise آمده است. .

این شرکت گزارش می‌دهد که فیس‌بوک ابتدا در 1 آوریل از نظر اکثر بازدیدکنندگان گوگل را شکست داد، سپس دوباره در 6 آوریل و 8 آوریل. این برای چهارمین و پنجمین بار در آخر هفته گذشته اتفاق افتاد، زمانی که فیس بوک محبوب ترین سایت برزیل در 14 و 15 آوریل بود.

در چهاردهم، فیس بوک 10.86 درصد از کل بازدیدهای وب سایت را دریافت کرد، در مقایسه با 10.85 درصد برای گوگل. در 15 آوریل، تفاوت بیشتر با فیس بوک بود که 10.98 درصد از کل بازدیدها از Google 10.55 درصد بود.

facebook-google-brazil

Experian گزارش می دهد که ترافیک فیس بوک در برزیل طی شش ماه گذشته تقریباً 87 درصد افزایش یافته است.

در اوایل امسال، فیس‌بوک زمانی که از Orkut پیشی گرفت، خبرساز شد. تبدیل شدن به برترین سایت شبکه اجتماعی در برزیل. اخبار امروز یک گام فراتر از آن است، با فیس بوک در حال حاضر با گوگل به عنوان پربازدیدترین وب سایت در کل آنجا رقابت می کند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *