اعلانیه
اعلانیه

ComScore جدیدترین ارقام سهم بازار تلفن همراه و گوشی های هوشمند خود را منتشر کرد. بر اساس داده‌های نظرسنجی مصرف‌کنندگان، این شرکت گزارش می‌دهد که بار دیگر، تنها اندروید و آیفون رشد نشان دادند در حالی که سایر سیستم‌عامل‌های گوشی‌های هوشمند از کار افتاده بودند – یا در مورد Symbian ثابت بودند.

سه ماهه آینده احتمالاً شاهد کاهش تک رقمی سهم RIM در ایالات متحده خواهیم بود. در این مرحله می توانیم بگوییم که شرکت در سقوط آزاد است.

با این حال، داده‌های بالا برای مایکروسافت نیز نگران‌کننده هستند، زیرا این شرکت تا چه اندازه گوشی‌های جدید Lumia 900 را با شریک سخت‌افزاری نوکیا تبلیغ کرده است. استفان الوپ، مدیر عامل شرکت نوکیا در آخرین تماس با درآمدهای نوکیا گفت که فروش لومیا 900 تا به امروز “مختلط” بوده است. علیرغم تمجیدهای فوق العاده و تحسین برانگیز از سوی استیو وزنیاک، بنیانگذار اپل و عموماً نظرات مثبت مطبوعات فناوری، عموم مردم ایالات متحده چندان علاقه‌ای به تلفن‌های ویندوزی ندارند.

ComScore همچنین می گوید که اکنون 106 میلیون نفر در ایالات متحده صاحب گوشی های هوشمند هستند. این به 45.3 درصد نفوذ ترجمه می شود. نیلسن 50 درصد ضریب نفوذ گوشی های هوشمند را گزارش کرده است و پروژه اینترنت پیو اعلام کرده است که 53 درصد از مشترکان تلفن همراه صاحب گوشی های هوشمند هستند.

شرکت اندازه‌گیری آنلاین نیز استفاده تقریباً برابر از برنامه‌ها و مرورگر تلفن همراه را گزارش کرده است. با این حال، داده‌های Flurry Analytics نشان می‌دهد که زمان بسیار بیشتری صرف برنامه‌ها و تعامل با برنامه‌ها در مقابل مرورگر می‌شود.

داده‌های comScore، Localeze و آژانس 15 مایل قبلاً منتشر شده است دریافت که نیمی از دارندگان گوشی های هوشمند از برنامه ها برای جستجوی محلی استفاده می کنند. سپس حدس زدم که شاید نیمی از حجم جستجوی محلی در برنامه ها ثبت شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *