اعلانیه
اعلانیه

گوگل به خاطر نشان‌واره‌های خاصش شناخته شده است — به نام Doodles — برای تعطیلات و سالگردهای معروف. اکنون Google راهی برای چاپ آنها روی همه چیز از تی شرت گرفته تا لیوان و موارد دیگر ارائه می دهد.

دیروز با سایت Doodles On Demand برخورد کردم. جدید به نظر می رسید و گوگل تایید کرد که هست. شرکت به من گفت که در ماه اکتبر بی سر و صدا بالا رفت، تا راهی برای پاسخگویی به تقاضای افرادی که Doodle را دوست دارند و می خواهند روی چیزهایی چاپ شود، کمک کند.

بر اساس سال انتخاب کنید

ویترین فروشگاه با مشارکت Zazzle انجام شده است، و به نظر من بسیار عالی بود. می‌توانید با مرور Doodles بر اساس سال شروع کنید:

از آنجا، می‌توانید هر Doodle را انتخاب کنید تا به محصول خاصی بروید که می‌توان روی آن چاپ کرد:

لیوان، تی شرت، تمبر، حتی اسکیت برد از جمله محصولات ارائه شده است.

بر اساس نوع محصول انتخاب کنید

همچنین می‌توانید ابتدا بر اساس نوع محصول مرور کنید، مانند لیوان‌ها:

به‌طور پیش‌فرض، محبوب‌ترین Doodle‌ها برای یک محصول خاص ابتدا نشان داده می‌شوند، اما می‌توانید روش‌های دیگر را مرتب کنید و در سال‌های خاص بررسی کنید.

همه Doodles ارائه نشده است. هیچ سودی به دست نیامده

همچنین می‌توانید برای یافتن Doodles مورد نظر خود جستجو کنید. با این حال، همه آنها وجود ندارند. برای مثال، من نتوانستم آقای را پیدا کنم. Doodles Men & Little Miss یا Pac-Man Doodle.

ممکن است Google مجوزی برای قرار دادن برخی از این Doodle ها در محصولات دنیای واقعی نداشته باشد، در صورتی که دارای شخصیت های دارای علامت تجاری هستند. می‌بینم که آیا می‌توانم آن را تأیید کنم.

شرکت به من اشاره کرد که هیچ سودی از فروش ندارد. این را صرفاً سرویسی برای پاسخگویی به تقاضای موجود می‌داند.

بله، مردم این چیزها را می خواهند

من از نزدیک در مورد آن تقاضا می دانم. من چندین بار از فروشگاه گوگل در دفتر مرکزی آن بازدید کرده ام. هر زمان که اشتراک گذاشتم تصاویر برخی از کالاهای موجود در آنجا:

من از مردم پرسیده ام که از کجا می توانند برخی از این موارد را تهیه کنند. متأسفانه، در حالی که Google فروشگاه آنلاین Google خود را دارد، اغلب برخی از موارد را ندارد.

برای مثال، عرشه‌های اسکیت‌برد مانند این (من یک سوم آن را از پایین خریدم) فقط در فروشگاه فیزیکی موجود بود:

موجودی فروشگاه آنلاین بهبود یافته است. برای مثال برش‌های کوکی Android در آنجا ارائه می‌شوند. اما هنوز شکاف هایی وجود دارد. برای قرار دادن آن کوکی‌ها، نه آنلاین، نمی‌توانید یک شیشه کوکی اندرویدی زیبا بخرید.

Doodles On Demand به پر کردن این شکاف کمک می کند، به خصوص در قسمت جلوی اسکیت بورد. اما هنوز هیچ اسنوبردی گوگل گزارش نشده است. با این حال، می‌توانید یک بینگ یک دریافت کنید (و من این کار را انجام دادم – من در جستجوی هر چیزی مشتاق هستم).

داستان های مرتبط از سرزمین موتورهای جستجو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *