اعلانیه
اعلانیه

فرودگاه اعتیادآور در اینستاگرام بازی Nails Engagement و اهداف برندسازی

Schiphol_Destination_Unknown_pictures

این روزها هلندی‌ها از نظر بازاریابی دست به کار شده‌اند. ما پیم دی کوئل را داریم که به آمریکایی ها توضیح می دهد که هلند در این کشور چقدر باحال است. مجموعه ویدیوهای خنده دار. اکنون فرودگاه اسکیپول آمستردام را داریم که از اینستاگرام برای تبلیغ مقصدهای خطوط هوایی استفاده می کند.

آنها یک بازی اعتیادآور به نام مقصد ناشناخته ایجاد کرده اند که دانش بازیکنان را از مقاصد جهانی آزمایش می کند. این بازی دارای بیش از 300 مقصد است که خطوط هوایی از Schipol به آنها پرواز می کنند.

این بازی که صرفاً بر محتوای تولید شده توسط کاربر متکی است، با ارائه چندین تصویر اینستاگرام مبتنی بر مکان که با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی جمع‌آوری شده‌اند، آغاز می‌شود.

هنگامی که بازی شروع می شود، یک محدودیت زمانی 4 دقیقه ای وجود دارد و تصاویر ورق می زنند و سرنخ های بیشتری از مقصد ارائه می دهند. بازیکنان می توانند حداکثر سه نکته مانند زمان محلی، مدت پرواز و خط هوایی را انتخاب کنند. انتخاب این نکات به پخش کننده برای هر اشاره چند ثانیه زنگ می زند اما انتخاب مقصد را تا حد زیادی محدود می کند.

Schiphol_Destination_Unknown_map_1

بعد از سپری شدن بازه زمانی 4 دقیقه‌ای، بازیکنان می‌توانند امتیاز خود را وارد کنند، دوباره بازی کنند یا در خبرنامه فرودگاه مشترک شوند. تابلوی امتیازات 50 امتیاز برتر را پیگیری می‌کند و کسانی که در تابلوی امتیازات قرار می‌گیرند شانس برنده شدن بلیط‌های هواپیمایی رایگان را دارند. بازیکنان می توانند هر چند بار که دوست دارند بازی را انجام دهند که به نفع فرودگاه است و با چکش زدن به مقصدهایی که مردم می توانند از آن به آنجا سفر کنند.

بازی‌سازی عکس‌های گردشگری تولید شده توسط کاربر، سه‌گانه‌ای از نبوغ است که هم حواس‌پرتی لذت‌بخشی را به مسافران ارائه می‌کند و هم ابزاری را برای آموزش مسافران نه تنها در مورد مکان‌هایی که می‌توانند از Schiphol آمستردام پرواز کنند، بلکه در مورد خود مقاصد نیز آموزش می‌دهد – که باعث می‌شود باگ سفر بازدیدکنندگان را تغذیه کند. و امیدوارم یک سفر الهام بخش باشد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *