اعلانیه
اعلانیه

فراخوان مایکروسافت برای کنفرانس بین المللی در مورد نظارت دولتی

online privacy هفته گذشته پرزیدنت اوباما اصلاحاتی را برای مهار سوء استفاده از جاسوسی داخلی NSA اعلام کرد. تعدادی از واکنش‌ها وجود داشت، اما بسیاری از منتقدان معتقدند او به اندازه کافی دور نرفت. اصلاحات پیشنهادی همچنین احتمالاً کمک چندانی به صنعت فناوری نمی‌کند..

شاید احساس ناامیدی یا تردید داشته باشید که اصلاحات ایالات متحده تغییرات زیادی را ایجاد کند. براد اسمیت، مشاور کل مایکروسافت برای کنفرانسی بین المللی در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها و نظارت دولتی فراخوان می دهد:

در حالی که هیچ جایگزینی برای رهبری و اقدام آمریکا در مورد این موضوعات وجود ندارد، زمان بحث بین المللی گسترده تر فرا رسیده است. ما به یک چارچوب حقوقی بین‌المللی – یک کنوانسیون بین‌المللی – برای ایجاد قوانین نظارت و دسترسی به داده‌ها در سراسر مرزها نیاز داریم.

راست می‌گوید. باید یک چارچوب بین‌المللی برای ارتقای اعتماد و اطمینان در میان شهروندان و جلوگیری از سوء استفاده دولت‌ها از فناوری وجود داشته باشد.

بسیاری از مردم از اقدامات NSA خشمگین شده اند. اما بسیاری از مردم به همان اندازه بی تفاوت به نظر می رسند. از خود راضی و انفعال مانند این برای دموکراسی بسیار خطرناک است.

مجموعاً ما نباید سوء استفاده های آشکار شده را تحمل کنیم – حتی به نام امنیت. انجام این کار یا نگاه به راه دیگر، اجازه دادن به دولت و مجریان قانون برای تجاوز بیشتر به حقوق قانون اساسی ایالات متحده است (اول متمم، اصلاحیه چهارم).

در این کشور نبردهای قانونی در مورد اینکه آیا پلیس برای جستجوی فناوری یا ردیابی کاربران به حکم نیاز دارد یا نه، در جریان است. در کشورهای دیگر از فناوری به عنوان ابزاری برای کنترل اجتماعی و سرکوب مخالفان استفاده می شود. تصور اینکه اگر بی تفاوتی جمعی اجازه دهد در ایالات متحده اتفاق بیفتد، سخت نیست.

به عنوان مثال، دولت اوکراین اکنون از ردیابی موقعیت مکانی تلفن همراه برای ارعاب ضد – معترضان دولتی:

افراد نزدیک به درگیری بین پلیس ضدشورش و معترضان، اندکی بعد از نیمه شب پیامکی دریافت کردند که در آن نوشته شده بود: «مشترک عزیز، شما به عنوان شرکت کننده در یک اغتشاش جمعی ثبت نام کرده اید.» . .

این عبارت در قانون جدیدی منعکس شد که شرکت در اعتراضی را که خشونت تلقی می‌شود جرمی است که مجازات آن حبس است. این قانون از روز سه شنبه اجرایی شد.

تصور کنید در دوران اوج مدیر شرور FBI و جاسوس داخلی جی. ادگار هوور، اگر این نوع ردیابی و نظارت در دسترس بود. برای خنثی کردن اعتراضات داخلی، به نام امنیت، مانند Freedom_Riders و اعتراضات حقوق مدنی استفاده می شد. به رهبری مارتین لوتر کینگ، جونیور

امیدوارم که سایر غول‌های فناوری فراخوان مایکروسافت برای یک کنفرانس بین‌المللی را تکرار کنند. از نظر فلسفی آنها در حال حاضر حضور دارند الف>. این نه تنها در راستای منافع شخصی آنهاست، بلکه در جهت منافع عمومی است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *