اعلانیه
اعلانیه

آیپد جدید زیبا و براق فردا می گیرید؟ اگر محتوایی را برای مصرف آن بخرید، اگر در ایالات متحده هستید، احتمالاً موسیقی، کتاب یا فیلم خواهد بود. بر اساس آمار جدید از Nielsen، اینها محبوب ترین خریدها بودند. اما اگر اروپایی هستید، برای اخبار همه آنها هزینه خواهید کرد.

نیلسن این آمار را در به اشتراک گذاشت پست امروز، که این نمودار را نشان می دهد:

در اینجا نمودار بالا به تفکیک کشور نشان داده شده است:

ایالات متحده

  1. موسیقی: 62%
  2. کتاب: 58٪
  3. فیلم ها: 51٪
  4. مجله: 41%

    تلویزیون: 41%

  5. رادیو: 27٪
  6. ورزش: 22٪
  7. اخبار: 19%
ایتالیا

  1. اخبار: 44%
  2. کتاب: 26٪
  3. فیلم ها: 23٪
  4. موسیقی: 20%
  5. ورزش: 19٪
  6. مجلات: 16٪
  7. تلویزیون: 10٪
  8. رادیو: 7٪
بریتانیا

  1. اخبار: 19%

    موسیقی: 19%

  2. کتاب: 10٪
  3. فیلم ها: 9٪
  4. تلویزیون: 8٪
  5. ورزش: 7٪
  6. مجلات: 6%

    رادیو: 6%

آلمان

  1. اخبار: 15%
  2. موسیقی: 9٪
  3. کتاب: 7٪
  4. فیلم ها: 6%

    مجلات: 6%

  5. تلویزیون: 4%

    ورزش: 4%

  6. رادیو: 2٪

همان‌طور که می‌بینید، اخبار دسته‌بندی محتوای پیشرو است که در رایانه‌های لوحی در ایتالیا، آلمان خریداری می‌شود و برای اولین بار در بریتانیا قرار دارد. در ایالات متحده، اخبار در بین هشت دسته محتوای خریداری شده آخرین است.

این پست بیشتر در مورد نحوه انجام نظرسنجی نمی گوید، اما نیلسن به من گفت:

داده‌های موجود در این پست از دیدگاه‌های سه ماهه چهارم سال 2011 ما درباره دستگاه‌های متصل به تلفن همراه می‌آیند. دارندگان دستگاه متصل به افرادی گفته می‌شود که تبلت، کتاب الکترونیکی، تلفن هوشمند یا سایر دستگاه‌های متصل به تلفن همراه دارند. تعداد نمونه برای دارندگان رایانه لوحی در هر کشور به شرح زیر است:

  • آلمان (n=591)
  • بریتانیا (n=593)
  • ایتالیا (n=245)
  • ایالات متحده (n=1695)

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *