اعلانیه
اعلانیه

شکایت حریم خصوصی اتحادیه اروپا محتوای تبلیغاتی «تأییدات مشترک» گوگل را هدف قرار می دهد

Google Europe مدافع حریم خصوصی سایمون دیویس یک شکایت رسمی در مورد حفظ حریم خصوصی در 14 کشور اروپایی علیه برنامه تبلیغاتی “Shared Endorsements” را گسترش داد. “جراح حریم خصوصی”، همانطور که دیویس خود را می نامد، امروز شکایت خود را با تنظیم کننده های حفاظت از داده ها در نروژ، سوئد، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، اسلوونی، اتریش، بلژیک، آلمان، لیتوانی، هلند و لهستان تسلیم کرد. /p>

شکایت  استدلال می‌کند که Google تأییدیه‌های مشترک طیف وسیعی از مفاد خاص «ماده 29″ قوانین حفاظت از داده‌ها را نقض می‌کند. جنبه انصراف برای درک سیاست حفظ حریم خصوصی Google و پیامدهای آن، بار زیادی را بر دوش مصرف کنندگان وارد می کند.

این شکایت همچنین به خط‌مشی رازداری تلفیقی Google اشاره می‌کند و به آن اعتراض می‌کند، که تا حدی تأییدیه‌های مشترک بر اساس آن ساخته شده است. سیاست حفظ حریم خصوصی یکپارچه Google موضوع تحقیقات مداوم اتحادیه اروپا بوده است و اکنون ممکن است جریمه های احتمالی را به همراه داشته باشد، زیرا آلمان اخیراً صدور حکم دادگاه مبنی بر اینکه این خط مشی حقوق حریم خصوصی مصرف کننده را نقض می کند.

شکایت Davies همچنین به الزامات اخیراً تحمیل شده و نامحبوب نظر در +Google YouTube اشاره می کند. و این ادعای گسترده را مطرح می کند که قوانین حریم خصوصی اروپا یک “تهدید اساسی برای مدل کسب و کار Google” است:

Google نمی تواند جمع آوری داده های مربوط به کاربران خود را متوقف کند. به همین دلیل است که اقدامات Google به طور مداوم با قوانین حریم خصوصی اروپا (و ایالات متحده) در تضاد است. برخلاف سایر انواع مقررات، قوانین حفظ حریم خصوصی فقط موضوعی نیست که مدیران Google باید از آنها پیروی کنند. قوانین حفاظت از داده اروپا با محدود کردن تعداد داده‌هایی که Google می‌تواند جمع‌آوری کند، مدت زمانی که Google می‌تواند داده‌ها را ذخیره کند، و اهدافی که Google می‌تواند از داده‌ها استفاده کند، تهدیدی برای مدل کسب‌وکار Google است. به عبارت دیگر، مدل کسب و کار Google به صراحت با اصول اروپاییحفاظت از حریم خصوصی در تضاد است. نتیجه مجموعه‌ای از تخلفات است که در نیم دهه گذشته به طول انجامیده است، مانند رهگیری WiFi نمای خیابان، هک کردن تنظیمات برگزیده حریم خصوصی Safari، Google Analytics، Google Apps و حرکت به یک خط‌مشی رازداری واحد.

قوانین حریم خصوصی اروپا سختگیرانه تر از ایالات متحده است. با این حال، اد مارکی، سناتور ایالات متحده (D-MA) از کمیسیون تجارت فدرال خواسته است تا تبلیغات “تأییدات مشترک” Google را بررسی کند، که ممکن است باعث بررسی رسمی شود.

این شکایت به دنبال تعلیق تأییدیه‌های اشتراک‌گذاری شده در تبلیغات Google است تا در انتظار نتیجه تحقیقات اتحادیه اروپا باشد.

این یک شرط مطمئن است که تنظیم‌کننده‌های حریم خصوصی اتحادیه اروپا این شکایت را جدی بگیرند. مشخص نیست که آیا این شکایت می‌تواند در تحقیقات جاری خط‌مشی رازداری Google گنجانده شود یا قرار می‌گیرد یا اینکه آیا این شکایت نشان‌دهنده افتتاح شکایت جدیدی است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *