اعلانیه
اعلانیه

شکاف بین رقبای ریاست جمهوری در مسابقه تبلیغات نمایش آنلاین کاهش می یابد

پرزیدنت باراک اوباما مدت‌هاست که در ارتباطات و تلاش‌های خود برای جمع‌آوری کمک‌های مالی هوش و ذکاوت آنلاین خود را به خود اختصاص داده است، و ما شواهد زیادی در این مورد در رقابت او برای انتخاب مجدد دیده‌ایم. طبق گزارش جدیدی از comScore.

در ماه ژوئیه، کمپین اوباما تبلیغات آنلاین خود را متوقف کرد و تنها 921 میلیون تبلیغ در طول ماه اجرا کرد، در حالی که رامنی با اجرای 350 میلیون بار نمایش، تعداد ماه های قبلی خود را دو برابر کرد. در حالی که بازخورد تبلیغات آنلاین اوباما هنوز به طور قابل توجهی بیشتر از رامنی است، ماه جولای نزدیک‌ترین کمپین‌های انتخاباتی است که تا به حال انجام شده است – که به ویژه جالب است زیرا به نظر می‌رسد اوباما در حال کاهش است، در حالی که رامنی افزایش می‌یابد.

در پنج ماه اول سال، تعداد تبلیغات اوباما بین 20 تا 60 برابر بیشتر از تبلیغات رامنی بود، زیرا اوباما بیش از 800 میلیون نمایش در ماه ارائه می داد. تا ژوئن، تبلیغات مدیر فعلی به 1.2 میلیارد بازدید رسید. در همین حال، کمپین رامنی شروع به افزایش هزینه‌های خود در ژوئن کرد و 174 میلیون بازدید را به نمایش گذاشت.

اندرو لیپسمن از ComScore حدس می‌زند که با رشد قفسه سینه رامنی، ممکن است شاهد نبرد واقعی بین مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در ماه‌های پیش از انتخابات باشیم.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *