پرزیدنت باراک اوباما مدتهاست که در ارتباطات و تلاشهای خود برای جمعآوری کمکهای مالی هوش و ذکاوت آنلاین خود را به خود اختصاص داده است، و ما شواهد زیادی در این مورد در رقابت او برای انتخاب مجدد دیدهایم. طبق گزارش جدیدی از comScore.
در ماه ژوئیه، کمپین اوباما تبلیغات آنلاین خود را متوقف کرد و تنها 921 میلیون تبلیغ در طول ماه اجرا کرد، در حالی که رامنی با اجرای 350 میلیون بار نمایش، تعداد ماه های قبلی خود را دو برابر کرد. در حالی که بازخورد تبلیغات آنلاین اوباما هنوز به طور قابل توجهی بیشتر از رامنی است، ماه جولای نزدیکترین کمپینهای انتخاباتی است که تا به حال انجام شده است – که به ویژه جالب است زیرا به نظر میرسد اوباما در حال کاهش است، در حالی که رامنی افزایش مییابد.
در پنج ماه اول سال، تعداد تبلیغات اوباما بین 20 تا 60 برابر بیشتر از تبلیغات رامنی بود، زیرا اوباما بیش از 800 میلیون نمایش در ماه ارائه می داد. تا ژوئن، تبلیغات مدیر فعلی به 1.2 میلیارد بازدید رسید. در همین حال، کمپین رامنی شروع به افزایش هزینههای خود در ژوئن کرد و 174 میلیون بازدید را به نمایش گذاشت.
اندرو لیپسمن از ComScore حدس میزند که با رشد قفسه سینه رامنی، ممکن است شاهد نبرد واقعی بین مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در ماههای پیش از انتخابات باشیم.