اعلانیه
اعلانیه

شهر ارواح؟ مطالعه می گوید 70 درصد از صفحات فیس بوک غیر فعال هستند

facebook-logo-square«شهر ارواح» عبارتی است که وقتی سطح فعالیت کم ظاهری در +Google را توصیف می کند، اما یک مطالعه جدید نشان می دهد که می تواند برای فعالیت های تجاری با استفاده از صفحات فیس بوک نیز اعمال شود.

Recommend.ly، یک شرکت ابزارهای رسانه اجتماعی/تجزیه و تحلیل است که ما پوشش داده ایم قبل از وقتی به استراتژی صفحه فیس بوک وال مارت نگاه می کرد، اکنون با مطالعه گسترده تر منتشر شده است. که به فعالیت کلی صفحه فیس بوک نگاه می کند … و زیبا نیست.

در ماه اکتبر، این شرکت بیش از 5.7 میلیون صفحه فیس بوک را با حداقل 10 “لایک” بررسی کرد و از زیرمجموعه ای از حدود سه میلیون صفحه برای کاوش بیشتر در فعالیت های دسته بندی خاص استفاده کرد.

Recommend.ly دریافت که 70 درصد از صفحاتی که مورد مطالعه قرار داده است به طور فعال پست نمی‌کنند، و صفحات در دسته‌های انجمن، شرکت و چهره عمومی به ویژه غیرفعال هستند.

fb-posting-habits

این نمودار نشان می‌دهد که صاحبان صفحه در طول مطالعه اکتبر، چند پست در ماه در دسته‌های مختلف می‌گذارند. نمودار زیر به فعالیت پست‌ها بر اساس دسته‌بندی نیز نگاه می‌کند، اما میانگین پست‌های ارسال شده بین مارس و اکتبر را مقایسه کنید. همانطور که می بینید، فعالیت پست کردن در همه دسته ها به جز «کسب و کار محلی» پایین است.

fb-posting-2

غیرفعال بودن صفحه همچنین در نرخ تعامل و استفاده (یا عدم استفاده از آن) از تصاویر جلد نشان داده می شود. Recommend.ly می گوید 64 درصد از صفحات بدون عکس روی جلد هستند و 83 درصد هرگز در گفتگوهای صفحات خود شرکت نکرده اند.

این مطالعه همچنین نشان داد که صفحات دسته‌بندی کسب‌وکار کاهش قابل توجهی در میانگین تعداد طرفداران داشته است – از 6400 طرفدار در هر صفحه در ماه مارس به 3233 طرفدار در هر صفحه در اکتبر.

همه اینها یک سوال واضح را ایجاد می کند: چرا فعالیت صفحه فیس بوک به این شکل کاهش می یابد؟

Recommend.ly اشاره می کند که عرضه کامل Timeline در بهار امسال مقصر باشد. و همچنین حرکت فیس بوک به چیزی که نامیده ایم وجود دارد. سازمان پولی — یعنی نیاز برندها به خرج کردن پول برای جلب نظر بیشتر برای دیدن پست‌های «رایگان» (ارگانیک) و به‌روزرسانی‌های وضعیتشان.

در هفته‌ها/ماه‌های اخیر بحث‌های زیادی در مورد اینکه آیا فیس‌بوک عمداً محتوای نام تجاری/تجاری را در فیدهای خبری طرفداران کمتر دیده می‌شود، وجود داشته است. این بحث ادامه دارد، اما یک چیز واضح است: فیس بوک در حال فشار دادن از پرداخت محتوا در فید خبری. این ممکن است یک تغییر جدی باشد، به ویژه برای صاحب یک کسب و کار کوچک که فیس بوک مشتاق است برای رسیدن به.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *