اعلانیه
اعلانیه

شاخص پورن غذایی Bolthouse Farms تمرکز مجدد بر وسواس افراد است

bolthouse_farms_food_porn

خب، این یک سرگرمی است. این کمی نبوغ از مزارع Bolthouse را بررسی کنید، که هدف آن رفع عدم تعادل پورن غذایی است که از زمان ظهور رسانه های اجتماعی و اخیراً اینستاگرام، اینترنت را فرا گرفته است.

این پروژه با عنوان Food Porn Index، که توسط آژانس تبلیغاتی Tiny Rebellion ایجاد شده است، هشتگ های مرتبط با پست های مرتبط با غذا را در شبکه های اجتماعی تجزیه و تحلیل می کند. کانال‌های رسانه‌ای است و می‌خواهد به اولین ردیاب سر به سر عادات اشتراک‌گذاری پورن غذایی جامعه در زمان واقعی تبدیل شود.

وقتی برای اولین بار از سایت بازدید می کنید، با این واقعیت مواجه می شوید که حدود 70٪ از تصاویر پورن غذایی از انواع ناسالم هستند در حالی که 30٪ سالم در نظر گرفته می شوند. سپس هشتگ های مورد استفاده در پست های پورنو غذایی مانند #هویج، #قارچ، #کلم پیچ و غیره به شما ارائه می شود که نشان دهنده پورن غذای سالم و #دونات، #پای، #سرخ شده و غیره است که نشان دهنده پورن غذایی ناسالم است. .

سپس می‌توانید روی هر دسته/هشتگ غذا کلیک کنید و از نمایش‌های بصری/موسیقی غذاهای مختلف مانند بیکن شیک، کهکشان انگور، باله بروکسل، پیتزا بات و بسیاری دیگر لذت ببرید. که البته می توانید به اشتراک بگذارید.

برای پورن غذای سالم، تشویق می‌شوید انتخاب را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. برای پورن غذایی ناسالم، به شما گفته می شود که «قبل از اینکه توییت کنید فکر کنید».

این یک مجموعه بصری از سرگرمی و بیهودگی است، اما یک پیشنهاد ظریف نیز وجود دارد که شاید، فقط شاید، باید دو بار در مورد آنچه پورنو غذایی در نظر می‌گیرید فکر کنید و اینکه آیا باید با شکوه این حقیقت را که در حال خوردن غذای مزخرف هستید پخش کنید یا نه. در عوض، می‌توانید چیزی بسیار سالم‌تر بخورید.

آیا یک اثر خلاقانه عالی دیده‌اید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]

ارسال کنید


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *