اعلانیه
اعلانیه

سونی برای تبلیغ تلفن هوشمند ضدآب Xperia Z1 فروشگاه زیر آب در مرکز خرید ایجاد می کند

sony_underwater_store

کسانی که بین اکتبر و دسامبر 2013 از JK Iguatemi مرکز خرید in سائوپائولو بازدید کردند، فروشگاهی را تجربه کردند که قبلاً در یک مرکز خرید یا هیچ کجا دیده نشده بود. برای کمک به عرضه تلفن ضدآب Xperia Z1، سونی با روتر عنبیه همکاری کرد تا اولین فروشگاه زیر آب در برزیل، Sony WaterStore را ایجاد کند.

Sony WaterStore از یک مخزن 1 تنی پر از 9000 لیتر آب تشکیل شده بود که در آن غواصان حرفه ای گوشی هوشمند را در حالی که کاملاً در آب فرو رفته بود نشان دادند. خریداران می‌توانند وارد فروشگاه شوند، درست در کنار مخزن آب، و در حین ارائه خدمات توسط فروشندگان زیر آب، حس زیر آب بودن را داشته باشند.

فروشگاه به مدت 40 روز باز بود و فروشندگان زیر آب در مجموع 516 ساعت کار کردند. از نظر نتایج، این فروشگاه بیش از هشت هزار بازدیدکننده داشت که 22 درصد بیشتر از حد انتظار بود و 16000 تجربه محصول را به ثبت رساند. یک رویداد مطبوعاتی راه اندازی تقریباً 1 میلیون دلار در پوشش رسانه ای رایگان به دست آورد که ادعا می کند روتر iris 130 میلیون برداشت را ارائه کرد. آنها احتمالاً تعدادی تلفن نیز فروخته اند، اما تعداد آنها را به اشتراک نمی گذارند.

همانطور که شیرین کاری‌های مرکز خرید پیش می‌روند، این یک مورد بسیار دیدنی است. ویدئوی مطالعه موردی زیر را بررسی کنید.

[vimeo]https://vimeo.com/91617303[/vimeo]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *