اعلانیه
اعلانیه

سه ماهه اول گوگل 2014: 15.4 میلیارد دلار اما از دست می دهد، کلیک های پرداختی افزایش می یابد، CPC ها کاهش می یابد

Google درآمدهای فصلی امروز بعدازظهر را اعلام کرد. این شرکت گفت که “درآمدهای تلفیقی” 15.42 میلیارد دلاری (شامل موتورولا) داشته است که نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است.

با این حال، نه خط اصلی و نه سود هر سهم انتظارات تحلیلگران مالی را برآورده نمی کند. بر این اساس، سهام در تجارت بعد از ساعت کاری.

در زیر برخی از نکات برجسته از انتشار و ارائه درآمد آورده شده است:

  • کل درآمد: 15.42 میلیارد دلار (در مقابل 12.95 میلیارد دلار در سه ماهه اول 2013)
  • سایت های Google: 10.47 میلیارد دلار (افزایش 21 درصدی)
  • شبکه: 3.40 میلیارد دلار (4 درصد افزایش)
  • درآمد غیر آمریکایی: 8.76 میلیارد دلار (57 درصد از کل)؛ درآمد انگلستان: 1.58 میلیارد دلار (10 درصد کل)
  • کلیک های پولی 26 درصد نسبت به سه ماهه اول 2013 (اما 1 درصد نسبت به سه ماهه چهارم 2013 کاهش یافته است)
  • کاهش CPC نسبت به سه ماهه اول 2013 9 درصد (بدون تغییر نسبت به سه ماهه چهارم)
  • TAC 3.23 میلیارد دلار (23 درصد از درآمد تبلیغات) بود
  • Google زیان (198 میلیون دلار) مربوط به Motorola Mobility را که به Lenovo می‌فروشد، اعلام کرد.

Google Q1 revenue

Google US vs. International revenue

نکات مهم از تماس کسب درآمد:

  • پاتریک پیچت، مدیر مالی Google، تماس را با مروری بر درآمدهای سه ماهه اول 2014 آغاز کرد و عملکرد درآمدی قوی در ایالات متحده را تأیید کرد.
  • درآمد غیر آمریکایی (به استثنای بریتانیا) با 27 درصد افزایش به 7.2 میلیارد رسید که 47 درصد از کل درآمد Google را نشان می‌دهد.
  • پینچت گفت که هزینه‌های قانونی «محتاطانه» به هزینه‌های عملیاتی سه ماهه گذشته اضافه شده است.
  • تعداد پرسنل Google در سه ماهه اول 2014 2001 نفر افزایش یافت که در مجموع 50000 کارمند تمام وقت بود.
  • نیکش آرورا، مدیر ارشد کسب‌وکار، تماس را با تشریح چهار حوزه اصلی که Google را هدایت می‌کنند، به‌طور خاص نام‌گذاری پاسخ مستقیم، کمک به مشتریان برای ساختن نام تجاری خود، پلتفرم AdTech Google و کسب‌وکارهای نوظهور پایان داد.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *