اعلانیه
اعلانیه

سناتور آمریکایی مارکی خواستار تحقیقات FTC در مورد “تأییدات مشترک” گوگل شد

online privacyسناتور اد مارکی (D-MA) از کمیسیون تجارت فدرال خواسته است که به این موضوع نزدیک شود. به تبلیغات «تأییدات مشترک» گوگل نگاه کنید. روز پنجشنبه، زمانی که نیویورک داستان Times در مورد این برنامه منتشر شد، در ابتدا به نظر می‌رسید که Google در حال معرفی یک واحد تبلیغاتی جدید شبیه «داستان‌های حمایت‌شده» است.

من در ابتدا (قبل از صحبت با Google) و دیگران گیج شدم. با این حال، همانطور که بعداً روشن شدیم توصیه های مشترک یک واحد تبلیغاتی جدید نیست. این شرکت صرفاً گستره انواع محتوای اجتماعی و تولید شده توسط کاربر را گسترش داد که می‌توانست در جستجو گنجانده شود. و نمایش تبلیغات.

من در ابتدا کاملاً از این حرکت انتقاد کردم. با این حال، از روز جمعه، Google کار خوبی را انجام داده است که مردم را در مورد این تغییر آگاه کرده و به آنها فرصتی برای انصراف داده است (افراد بعید است که در چنین برنامه‌هایی شرکت کنند).

در همه دستگاه‌ها، Google یک اعلامیه برجسته در بالای صفحه اصلی خود قرار داده است.

Screen Shot 2013-10-14 at 8.18.44 AM

انصراف دو کلیک فاصله دارد. با این حال، دسترسی به صفحه مربوطه آسان است و Google توضیح ساده ای درباره نحوه عملکرد واحد تبلیغات و پیامدهای عدم انصراف ارائه می دهد.

Google Shared Endorsements

اعضای FTC مرخص شده اند و بنابراین نمی توانند در حال حاضر تحقیقاتی را آغاز کنند. صرف نظر از این، این وضعیتی است که تحقیقات FTC ممکن است غیرقابل توجیه باشد. هیچ «فریبکاری» در جریان نیست.

موضوع بزرگ‌تر انصراف در مقابل شرکت در یک زمینه گسترده‌تر قابل بحث است: چه زمانی مصرف‌کنندگان باید در مقابل اجازه انصراف شرکت کنند؟ همانطور که ذکر شد، شواهد مبتنی بر نظرسنجی قابل توجهی وجود دارد که نشان می‌دهد اکثر مصرف‌کنندگان در اکثر برنامه‌های تبلیغات آنلاین شرکت نمی‌کنند، که این امر توانایی ناشران و شبکه‌های تبلیغاتی را برای ارائه تبلیغات هدفمندتر و به حداکثر رساندن درآمد به خطر می‌اندازد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *