با اذعان به این واقعیت که اکثر سایتهای خودرو – از جمله سایت قدیمی خود VW.com – فقط بروشورهایی با جلال هستند که به خریداران کمک نمیکنند ماشینی را که واقعاً در دسترس است پیدا کنند، فولکسواگن با یک خودرو بسیار در دسترس است. سایت Tinder مانند که انتخاب ماشین را به آسانی انتخاب تاریخ می کند.
VW.com جدید از یک منبع نه چندان واضح الهام گرفته است: سایت های دوستیابی آنلاین. این سایت از قابلیت خواستگاری استفاده می کند تا به خریداران کمک کند خودروی رویایی خود را بر اساس هر چیزی که به دنبال آن هستند پیدا کنند – یک مدل خاص، ویژگی ها، رنگ یا حتی قیمت. سپس آنها را با خودروهای فولکس واگن جدید یا دست دوم در منطقه خود جفت می کند. هر خودرو حتی صفحه نمایه خود را با تصاویر، ویژگیها، مشخصات و تخمینگر پرداخت دارد. در حال حاضر، بیش از 80000 صفحه نمایه منحصر به فرد و بیش از 10 میلیون تصویر پیکربندی شده ممکن وجود دارد.
این یک حرکت در جهت درست است. بالاخره وقتی ماشین میخواهی، ماشین میخواهی. شما نمی خواهید منتظر بمانید تا پیدا شود یا مطابق مشخصات شما ساخته شود. (آیا دیگر این کار را انجام می دهند؟) نه، شما همین الان می خواهید.
همه چیز شبیه Tinder است، به جز اینکه لازم نیست منتظر بمانید تا ماشین متقابلاً علاقه نشان دهد. شما فقط می توانید آن را جستجو کنید، آن را انتخاب کنید و آن را بگیرید. عالی است، درست است؟
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.