اعلانیه
اعلانیه

روش‌های امروزی به ما کمک می‌کنند تا رقابت تهاجمی‌تری داشته باشیم

shutterstock_114257098 یکی از ابزارهای اصلی رقابت شما به عنوان یک برند، افزایش هزینه و خرید تأثیرات بیشتر نسبت به رقبایتان بود – و انجام خلاقانه آن، به منظور خنده و اشک را بیشتر از پسر دیگر برانگیزد. بودجه و خلاقیت شما زرادخانه شما بود. ما این رویکرد را از بازاریابی سنتی منتقل کردیم.

حتی اخیراً، یک بازاریاب یا آژانس ممکن است به شما بگوید که تمرکز اصلی رسانه ها ایجاد و بهینه سازی برنامه مناسب برای دستیابی به دسترسی مطلوب است. “رسیدن” دستور بود. قطعه مخاطب تا حدودی به یک حادثه خوشایند رها شد، زیرا ما خرید خود را بر اساس آمار مخاطبان گزارش شده توسط ناشر انجام دادیم و سپس برای ارائه مخاطبان هدف خود به زمینه تکیه کردیم. مناگر شما حتی کمی وقت گذاشتید و در تحقیقات اولیه رسانه خود کوشا بودید، تمرکز بر قرار دادن رسانه خود به خوبی حرکت خوبی بود. البته با تکیه بر شهود، سعی می‌کردید از طریق مجموعه‌ای از حدس‌ها و حدس‌های علمی به مخاطبان خود در زمینه دسترسی پیدا کنید، و این رویکردی بود که ممکن است نتیجه دهد.

به‌تدریج، هم بازاریاب‌های برند و هم کارایی شروع به تمرکز بیشتر روی تعامل و به حداکثر رساندن آن کردند. این تمرکز گیر کرده است. این روشی است که ما به طور جمعی عمل می کنیم. اطمینان از اینکه هدف گذاری، قرار دادن، پیام و خلاقیت همگی برای تحریک یک تعامل سازنده توطئه می کنند، به یک وسواس عادی تبدیل شده است – و اتوماسیون به ما این امکان را می دهد که این را به سطحی برسانیم که تقریباً مانند ورزش برای بازاریابان است.

در حوزه دیجیتال، از آنجایی که رویکردهای مبتنی بر مخاطب و برنامه‌ریزی به استاندارد صنعت تبدیل شده‌اند، موبایل گام‌هایی را برای استفاده از این فرصت برداشته است. اکنون که علم داده برای تلفن همراه به بلوغ رسیده است و ما وابسته به کوکی نیستیم، می‌توانیم دامنه بیشتری از فرصت‌های مخاطب را کشف کنیم. موبایل می تواند یک محرک و حتی یک پیشرو در این ترکیب باشد، و ما می توانیم در تاکتیک های بسیار رقابتی تری شرکت کنیم.

ظرفیت بیشتر برای شخصی‌سازی ما را به تاکتیک‌های دقیقی می‌رساند که بازاریابان بیشتری شروع به استفاده از آن در تلفن همراه می‌کنند. در سال 2014، بازاریابان بیشتری را شاهد خواهیم بود که رویکردهای قاطعانه ای مانند ایجاد کمپین هایی برای هدف قرار دادن، هدایت و بهینه سازی ترافیک پیاده روی از نمایش های موبایلی اجرا می کنند. حتی ممکن است شاهد تسخیر برند یا استفاده از شخصی سازی و بومی سازی برای نفوذ به عرصه رقیب باشیم.

چند شرکتی هستند که در این زمینه از بازاریابان و نمایندگی‌هایشان حمایت می‌کنند. یک برند ممکن است علائمی را در نزدیکی محل رقیب قرار دهد، پس از یک خرید رقابتی یک کوپن ارائه دهد، یا به طور پیوسته در مورد محصولات رقابتی پیام دهد. اما، اکنون امکان پذیر است – به لطف پیشرفت در فناوری شخصی سازی و بومی سازی و قابلیت های فتح جغرافیایی – به معنای واقعی کلمه وارد قلمرو رقیب شده و توجه مصرف کنندگان آنها را به خود جلب کند. بازاریابان بیشتری با اطمینان در بین پلتفرم‌ها و خطوط رقبا کار خواهند کرد تا بالقوه بازگشت سرمایه این روش‌های قدرتمند را تجربه کنند، اکنون که خیلی بیشتر ممکن است.

رسانه حرکت می کند و بالغ می شود و به طور مداوم نقاط عطف جدید را پشت سر می گذارد. گزینه‌های جدید نشان می‌دهند که اقدامات بیشتری برای انجام دادن وجود دارد – که اگر دست‌اندازهای جدید فناوری را کشف نکنید، رقبای شما این کار را خواهند کرد. ما این را با پیشرفت‌هایی در جستجو، نمایش برنامه‌ای، ویدیوی ممتاز و اکنون موبایل دیدیم. این زمان بسیار خوبی برای عشق به بازی است، در سراسر صفحه.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

کندال آلن برای استراتژی WIT به‌عنوان کارمند ارشد در امور شرکتی و روابط رسانه‌ای، به‌عنوان کار اصلی‌اش، به مشتریان متعدد رسانه و فناوری داده خدمات ارائه می‌دهد. او همچنین از طریق شرکت خود، Influence Collective، LLC، فعالیت‌های مشترک را انجام می‌دهد. – مشاوره و حمایت از کارآفرینان رسانه و فناوری با همکاری سایر شرکای مورد اعتماد و مدیران شرکت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *