اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: WWDC اصلی اپل، بایگانی‌های جاستین.tv و دکمه‌های اشتراک‌گذاری واتس‌اپ

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Marin Software Audience Perfect Platform Retargeting Self-Serve را خریداری می کند
    Marin Software پس از ثبت اولین خرید خود، امروز اعلام کرد که استارت آپ Self-Serve Retargeting Perfect Audience را به قیمت 22.8 میلیون دلار خریداری کرده است. ، شامل 5.4 میلیون دلار نقد و مابقی سهام عادی. این شرکت در مورد خرید Perfect Audience گفت: با خرید، Marin Software قابلیت های بین کانالی خود را گسترش می دهد و نمایش برنامه ای جدید و تبلیغات اجتماعی را اضافه می کند […]
  • برنامه تغذیه به بچه‌ها کمک می‌کند تا از فرت‌هایشان باهوش شوند
    در شاید عجیب‌ترین ترکیبی از طنز شوخ‌آلود و آموزش سرگرم‌کننده، Goodby Silverstein & Partners اپلیکیشنی به نام Fart Code ایجاد کرده است و در حال انتشار آن است. فروشگاه iTunes امروز توسعه دهندگان داخلی آژانس، گروه GS&P BETA، این برنامه را برای ترویج سلامت و آموزش علوم کودکان ساخته اند. و این فقط یک […]
  • نیست

  • WWDC اصلی اپل: یوسمیتی، iOS 8 اما بدون سخت افزار
    تیم کوک، مدیر عامل اپل روی صحنه می رود و تشویق های شدیدی را به همراه دارد. کوک به جمعیت می گوید که این بیست و پنجمین سالگرد کنفرانس است. او می گوید که دو سوم شرکت کنندگان برای اولین بار اینجا هستند. جوانترین توسعه دهنده در بین مخاطبان امروز 13 سال سن دارد. کوک می‌گوید که نه میلیون توسعه‌دهنده اپل ثبت‌شده وجود دارد که بیش از […]
  • است

  • 3 روش برای تغییر تفکر در مورد تبلیغات نمایشی و خروج از منطقه راحتی شما
    همه ما آن را دیده ایم: بازاریابان عمیقا وفادار هستند به “انتصاب آخرین کلیک” و منطقه راحتی که همراه با آن می آورد. با طرز فکر آخرین کلیک، آن‌ها بر به حداکثر رساندن حجم بازاریابی جستجوی خود از طریق جستجوی پولی و سئو تمرکز کرده‌اند تا زمانی که عرضه پرس و جو به حداکثر برسد. این بازاریابان همچنین از بازاریابی مجدد (منطقه راحتی دیگر) با […]
  • استفاده می کنند

  • مدت محتوای شما چقدر باید باشد ? آنچه در بلاگ ها، فیس بوک و موارد دیگر کار می کند
    طول محتوای ایده آل چیزی است که بازاریابان B2B و B2C در سراسر صنایع دائماً با آن مبارزه می کنند. متأسفانه، متداول ترین پاسخ به سؤالات طولانی مدت، پاسخ اغلب ترسناک و بسیار مبهم است که پاسخ بسیاری از سخت ترین سؤالات بازاریابی است: “این بستگی دارد”. و اگرچه طول محتوای ایده آل واقعاً به عوامل مختلفی از جمله صنعت وابسته است […]
  • Justin.tv تصمیم می گیرد آرشیوهای ویدیویی را حذف کند و روی پخش زنده تمرکز کند
    Justin.tv، یک پخش جریانی ویدیویی محبوب سایت، تصمیم به توقف آرشیو ویدیوها گرفته است. این سایت پنجشنبه گذشته اعلام کرد که تمام بایگانی‌های ویدیویی را حذف می‌کند و دیگر پخش‌های ضبط‌شده را پس از 8 ژوئن ارائه نمی‌کند. از این اطلاعیه: متوجه شدیم که بیش از نیمی از VOD‌های ما تماشا نشده هستند (با 0 یا 1 کل بازدید)، در حالی که اکثریت قریب به اتفاق […]
  • ساعت‌های هوشمند دوئل : گوگل، اپل و مایکروسافت طرح‌هایی روی مچ شما دارند
    مردم مدت‌هاست انتظار ساعت هوشمند اپل را می‌کشیدند. با این حال، بعید است، در سخنرانی اصلی WWDC فردا در سانفرانسیسکو، آن یکی فاش شود. تحلیلگران مالی می گویند انتظار می رود اپل iWatch در سه ماهه سوم امسال معرفی شود. رقبای اپل، در مقایسه، مشغول آوردن رایانه های مچی خود به […]
  • هستند

  • آیا واتس اپ چیز بزرگ بعدی در گزینه های دکمه اشتراک گذاری ناشران است؟
    اگر بیشتر مردم ترجیح می‌دهند خصوصی به اشتراک بگذارند چه؟ این سوالی است که ناشران ممکن است بعد از گزارش استوری دیجی‌دی امروز از خود بپرسند که خبر خیره‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دکمه اشتراک‌گذاری واتس‌اپ در سایت ورزشی USA Today در مقایسه با دکمه توییتر عملکرد بیشتری دارد. از داستان: از زمان معرفی یک دکمه اشتراک گذاری واتس اپ در تلفن همراه خود […]
  • فرم حق فراموشی گوگل در روز اول 12000 ارسال دریافت می کند
    حق فراموشی جدید گوگل تنها حدود یک روز است که ارائه شده است و این شرکت می گوید که بیش از 12000 ارسال شده است. دریافت شده اند. گوگل این ارقام را به Marketing Land که قبلا توسط رویترز گزارش شده بود، تایید کرد. گوگل همچنین گفت که در یک نقطه، به 20 […]
  • رسیده است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی

  • بچه ها خسته نباشید، اما Twitter.com به یک تغییر کرده است قلم جدید، TechCrunch
  • 15 نکته بازاریابی رسانه های اجتماعی برای مشاغل کوچک، popularmediaconsulting.com
  • چگونه تصاویر رسانه های اجتماعی قدرتمند ایجاد کنیم، www.shimonsandler.com
  • نحوه مدیریت اعلان‌های Twitter با Tweetdeck، www.internetmarketingninjas. com
  • برای تسلط بر هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی بر این فرمول کپی‌نویسی مسلط شوید، Copyblogger
  • 25 صفحه برتر فیس بوک: ژوئن 2014 – کریستیانو رونالدو از کوکاکولا، داخل فیس بوک
  • گذشت

  • 50 نفر برتر که بیشتر توسط بازاریابان دیجیتال بازتوییت شده اند – به چه معناست؟ ، وبلاگ بازاریابی آنلاین
  • بازاریابان واقعاً در مورد رسانه های اجتماعی چه فکر می کنند؟، www.vocus.com
  • اطلاعات بینش مخاطبان فیس بوک واقعا برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد ، داخل فیس بوک

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *