اعلانیه
اعلانیه

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از Marketing Land: Newsreader iSmackdown: Zite در مقابل Flipboard در مقابل Google Currents قبلاً در مورد پلتفرم جمع‌آوری/انتشار اخبار شخصی جدید Google نوشتم. از دیدگاه تجربه کاربر (در iPad) من به آن “B” دادم، […]

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • Newsreader iSmackdown: Zite در مقابل Flipboard در مقابل Google Currents

    پیش از این درباره پلتفرم جمع‌آوری/انتشار اخبار شخصی جدید Google نوشتم. از دیدگاه تجربه کاربر (در iPad) من به آن “B” دادم، عمدتاً به این دلیل که عمدتاً از تعداد زیادی برنامه مشابه دیگر متمایز نشده بود. با این حال، متعاقباً متوجه شدم که Currents نیز یک برنامه تلفن هوشمند است که در واقع آن را کمی بیشتر دوست دارم. […]

  • Google حمله از پیش روی تبلت‌ها انجام می‌دهد: «جریان‌ها»، تصاویر چرخ و فلک، تبلیغات رسانه‌ای

    دیروز یک روز پرمشغله خبری فناوری بود. در حالی که خبر اصلی طراحی مجدد توییتر بود، گوگل نیز اعلامیه های زیادی را اعلام کرد. سه مورد از آنها به سمت تبلت ها (یا iPad) بود. معرفی اصلی Google Currents بود که اکنون با Flipboard، Zite، Taptu، Pulse، AOL Editions و Yahoo Livestand، از جمله […]

    رودررو خواهد شد.

  • Google Talkbin را با کاهش 80 درصدی قیمت برای مالکان Biz کوچک تبلیغ می‌کند

    ماه گذشته وقتی در یک کارگاه آموزشی دانشگاه محلی GetListed.org در ایالت نیویورک صحبت می‌کردم، وقتی نماینده Google Talkbin را در سخنرانی خود به حدود 100 صاحب کسب و کار کوچک در اتاق معرفی کرد، فکم به زمین خورد. اولین باری بود که گوگل را می دیدم یا می شنیدم که تلفن همراه […]

    را تبلیغ می کند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بهینه سازی تبدیل

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی

  • روزهای سالاد شبکه های اجتماعی به پایان می رسد فارستر می گوید, news.cnet.com
  • وضعیت بازاریابی اجتماعی 2011 – 2012، رسانه های اجتماعی امروز
  • استفاده از ویژگی Google+ Ripples برای شناسایی تأثیرگذاران کلیدی ، رسانه های اجتماعی امروز
  • 11 مورد از بهترین کمپین های رسانه های اجتماعی در سال 2011 (و آنچه می توانیم از آنها بیاموزیم)، Econsultancy
  • یک راز سلاحی برای سایت های تجارت الکترونیک که به دنبال تعامل با تأثیرگذاران اجتماعی هستند، www.hugoguzman.com
  • رتبه عامل: رتبه داخلی Google Klout Score، SEOptimise
  • پاسخ به 31 سوال رسانه های اجتماعی شما خجالتی هستید که بپرسید، blog.hubspot.com
  • میشل ولدون: این را توییت کنید، آن را انکار کنید: رسانه های اجتماعی و پایان انکار، huffingtonpost.com
  • 20 دقیقه حرفه ای رسانه های اجتماعی، رسانه های اجتماعی امروز

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *