اعلانیه

روز بازاریابی: 9 اکتبر 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 9 اکتبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس بوک برندگان مسابقه نوآوری توسعه دهندگان برگزیده بازاریابی را اعلام کرد

    فیس بوک برندگان جدیدترین مسابقه نوآوری توسعه دهندگان بازاریابی ترجیحی (PMDs) خود را منتشر کرد. طبق این اعلامیه، این مسابقه دو بار در سال برگزار می‌شود تا توسعه‌دهندگانی را که ابزارهایی برای «کمک به کسب‌وکارها در تحقق اهداف خود از طریق فیس‌بوک» ساخته‌اند، برجسته کند. جدیدترین موضوع مسابقه PMD “از مکالمه تا تبدیل” بود و بر روی […]

  • تبلیغات Pinterest “Promoted Pin” امروز معرفی شد

    پین های تبلیغاتی، اولین محصول تبلیغاتی واقعی در Pinterest، از امروز شروع به کار کرد. این شرکت اعلام کرد که آزمایش پین های تبلیغاتی را از سه هفته پیش آغاز کرده است. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، تبلیغات با یک برچسب ظریف “پین تبلیغاتی” و نماد اطلاعات از پین های ارگانیک متمایز می شوند. پین های تبلیغاتی را می توان در هر دو […]

    مشاهده کرد

  • تبلیغات مشابه ایمیل در برنامه اندروید Gmail 4.6 فعال می شوند

    آخرین نسخه برنامه اندروید جیمیل، 4.6، دارای یک کتابخانه کامل است که به کدهای اجرای تبلیغات اختصاص داده شده است همانطور که آرتم روساکوسکی از پلیس Android هفته گذشته اشاره کرد. اکنون اولین نشانه های تبلیغات در برنامه ظاهر شده است. مانند دسکتاپ، تبلیغات تبلیغاتی حمایت شده در بالا ظاهر می شوند، اما مطابق با […]

    معمولی

  • IAB: درآمد موبایل 3 میلیارد دلار در 1 ساعت، 15 درصد از کل

    IAB به تازگی گزارش درآمد سه ماهه دوم و نیمه اول 2013 خود را منتشر کرده است. مجموع درآمد تبلیغات دیجیتال در ایالات متحده تقریباً 20 میلیارد دلار بود. جستجو بزرگترین دسته بود و موبایل 15 درصد از کل کل را در شش ماه اول سال جاری به خود اختصاص داد. تقریباً تمام قالب‌ها/دسته‌های تبلیغاتی از نظر دلار واقعی افزایش یافته بودند. […]

  • هنرمند که قبلاً به عنوان قیف بازاریابی شناخته می شد

    مصریان این هرم را داشتند. یونانیان دایره را داشتند. شاهزاده نماد عشق بد بو خود را داشت. و بازاریابان؟ خوب، ما قیف را داریم. قیف بازاریابی احتمالاً نمادین ترین شکل در تجزیه و تحلیل بازاریابی است. یک سطل بزرگ از مشتریان بالقوه در بالای قیف ریخته می شود. در مسیر پایین باریک می شود، زیرا […]

  • جمع آوری ایمیل مشترکین با صفحات فرود که 50٪ تبدیل می شوند

    استفاده از یک صفحه فرود اختصاصی برای لیست بازاریابی ایمیلی می تواند نرخ تبدیل را تا 50٪ افزایش دهد. این رقم قابل توجهی است! بهتر از آن، یک صفحه فرود در هر لیست یا هر کمپین، به شما این قدرت را می دهد که اثربخشی هر قیف جداگانه را به حداکثر برسانید. این بدان معناست که می توانید با همه عناصر موجود در […]

    بازی کنید

  • دیدگاه مصرف کننده از جهان برنامه ای

    من در مورد معنای واقعی داده های بزرگ و بازاریابی برنامه ای (و همچنین معنای واقعی آنها) مطالب زیادی نوشته ام. به عنوان بازاریاب، ما زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد اینکه چگونه این نوآوری ها بر دنیای ما تأثیر می گذارد می گذرانیم. اما در مورد شخص در خیابان چطور؟ چگونه جهان آنها تغییر خواهد کرد – و […]

    است

  • Google گزینه‌های منو را تغییر می‌دهد، گزارش‌های جدیدی را در Google Analytics اضافه می‌کند

    دفعه بعد که Google Analytics را بررسی می‌کنید، ممکن است یک منوی پیمایش جدید مشاهده کنید و در یافتن برخی از گزارش‌های مورد علاقه خود مشکل داشته باشید. هیچ اطلاعیه‌ای وجود ندارد که ما از آن مطلع باشیم، اما منوی اصلی که چندین عضو تیم تحریریه ما در حساب‌های Google Analytics خود مشاهده می‌کنند کاملاً متفاوت است. زیر […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *