این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Biz Marketing: New Foursquare, Transforming Data & Map Wars
این یک هفته پرمشغله در دنیای بازاریابی بود، بنابراین ستون این هفته کمی شبیه به رعد و برق در یک نمایش بازی خواهد بود. بنابراین بدون هیچ مقدمه ای… قرارداد توزیع پایانی Groupon و Foursquare Groupon استفاده از Foursquare را به عنوان شریک توزیع موبایل متوقف کرده است. یکی از سخنگویان Groupon روز سه شنبه به ClickZ […]
گفت
- توئیتر: 60 درصد از کاربران از طریق موبایل دسترسی دارند
تویتر اکنون می گوید که 60 درصد از پایگاه کاربر فعال 140 میلیون نفری آن از طریق دستگاه های تلفن همراه به این سرویس دسترسی دارند. این اولین بار است که این شرکت این آمار مهم را از سپتامبر گذشته بهروزرسانی میکند، زمانی که توییتر اعلام کرد 55 درصد از 100 میلیون کاربر فعال آن زمان از دستگاههای تلفن همراه استفاده میکنند. توییتر آمار […]
را به اشتراک گذاشت
- آیا سیری و جستجوی صوتی بازاریابی موبایلی را تغییر خواهند داد؟
تلفنهای همراه، در نهایت، تلفن هستند، بنابراین طبیعی است که به فرمانهای صوتی به خوبی پاسخ میدهند. بنابراین جای تعجب نیست که جستجوی صوتی با توجه به پیشرفت های این فناوری به طور چشمگیری رشد کرده است. به گفته گوگل، ورودی گفتار در سال گذشته 6 برابر شده است، همانطور که در نمودار زیر نشان داده شده است. همانطور که فناوری صدا همچنان در حال پیشرفت است، […]
- مرکز برنامه موبایل و وب فیس بوک، مرکز برنامه، به طور رسمی راه اندازی شد
بازار وب و اپلیکیشن موبایل فیسبوک که «مرکز برنامه» نامیده میشود، امشب رسما راهاندازی میشود. ماه گذشته اعلام شد، App Center امروز در دسترس خواهد بود و با بیش از 600 برنامه از جمله Pinterest، Nike+، Draw Something و بسیاری دیگر راه اندازی خواهد شد. مرکز برنامه همچنین برای هر کاربر شخصیسازی میشود، با توصیههایی از طریق استفاده از برنامه، دادههای دوستان و همچنین رتبهبندیها و […]
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
تبلیغات نمایشی و متنی
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
بازاریابی محلی
بازاریابی تلفن همراه
موارد دیگر
بازاریابی جستجو
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.