اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 8 ژانویه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • محکوم به حلقه زدن: دعوت +Google مردی را پشت میله ها قرار می دهد
    یک مرد سالم که حکم منع او را صادر کرده بود، ممکن است به لطف دعوتنامه Google+‎ مستقیماً به زندان رفته باشد. به گزارش Salem News، مرد متهم، توماس گانیون، یک دستور منع فعال علیه او داشت که او را از تماس با دوست دختر سابقش منع کرد. دعوتنامه +Google توسط شخص سابق چاپ شد و به […]
  • منتقل شد

  • Groupon اجرای برنامه آزمایشی در شیکاگو برای کمک به فروشگاه های محلی با اضافه بار موجودی
    گزارشی در مورد ادعاهای Re/code Groupon است. آزمایش یک ابتکار تجاری جدید، مشارکت با فروشگاه‌های خرده‌فروشی مستقل در شیکاگو برای کمک به فروشگاه‌ها برای فروش موجودی اضافی. بر اساس این گزارش، برنامه آزمایشی Groupon به عنوان یک “خدمات انحلال” برای فروشگاه ها کار می کند و هنگامی که یک کسب و کار محلی محصولات با تخفیف ارائه می دهد، به مشتریان Groupon اطلاع می دهد. در […]
  • P&G بار دیگر در جدیدترین برنامه «آنها را برگردانید» مرکز توجه مادران قرار می گیرد. تبلیغ بازی‌های المپیک زمستانی بالا
    پس از موفقیت‌های فراوان با کمپین «متشکرم، مامان» در طول المپیک 2012 لندن، Proctor and Gamble یک تبلیغ المپیک جدید با موضوع مادر را به موقع راه‌اندازی کرد. برای بازی های المپیک زمستانی 2014 در سوچی روسیه. از زمان انتشار آن در روز یکشنبه، این ویدیو نزدیک به سه میلیون بازدید در یوتیوب به دست آورده است و در رتبه اول […]
  • Did Denny’s Win The BCS Title Game در توییتر، یا خیلی دور شد؟
    جهان سال گذشته اوریو را ستایش کرد، زمانی که سوپر باول را با آن توییت هوشمندانه ای که سوپر باول را «نیوزجک کرد» و بسیاری از آنها «برنده» شد. برندها سعی کرده‌اند موفقیت Oreo را از آن زمان در طول رویدادهایی که توجه ملت (و جهان) را به خود جلب می‌کنند، تکرار کنند. اما از آنجایی که برندها به بازاریابی بلادرنگ ادامه می‌دهند، همیشه این خطر وجود دارد که […]
  • زنده وبلاگ: فیس بوک، Salesforce، Ford و MillerCoors اصلی پنل #CES2014
    سلام از لاس وگاس و CES 2014. ما در حال وبلاگ نویسی زنده پانل کلیدی Brand Matters با مدیرانی از Facebook، Salesforce، فورد و میلرکورز در این پنل: اسکات دورسی، مدیر عامل، Salesforce ExactTarget، Marketing Cloud Andrew England، EVP و CMO، MillerCoors Carolyn Everson، معاون، راه حل های بازاریابی جهانی، فیس بوک James D. Farley، جونیور، EVP، بازاریابی جهانی، […]
  • وبلاگ زنده: مدیر عامل توییتر Costolo و مدیر عامل Publicis، Levy Keynote Panel در #CES2014
    سلام از لاس وگاس و CES 2014. ما در حال وبلاگ نویسی زنده پانل کلیدی Brand Matters با مدیر عامل توییتر، دیک کاستولو هستیم. و موریس لوی مدیر عامل Publicis Groupe. مایکل کسان، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل MediaLink با هر دو به طور همزمان مصاحبه خواهند کرد. ساعت 11 صبح PT حرکت می کنیم. سپس یک استراحت کوتاه وجود دارد و پانل ادامه خواهد داشت […]
  • Google برنده جوایز “برند کلی سال” و “تبلیغ سال” از Ace Metrix شد<.>
    شرکت تجزیه و تحلیل تلویزیونی و ویدیویی Ace Metrix گوگل را به عنوان برنده بزرگ در سال 2013 معرفی کرده است. این شرکت تجزیه و تحلیل ویدئویی لیستی از برندهای برتر را بر اساس امتیازات Ace خود جمع آوری کرده است که اندازه گیری اثربخشی تبلیغات تلویزیونی یک برند است. بر اساس نتایج Ace Score برای سال 2013، گوگل برنده “برند سال” در […]
  • آیا Aviate به “Yahoo Home” یا “Yahoo Now” تبدیل خواهد شد؟
    یکی از جالب ترین چیزهایی که دیروز توسط یاهو اعلام شد، دستیابی به “صفحه اصلی هوشمند [اندروید]” Aviate بود. Aviate در نسخه بتا خصوصی بود، اما من فرصت استفاده از آن را برای یک هفته در سال گذشته داشتم. واضح است که یاهو می تواند چندین کار جالب با این خرید انجام دهد. سوال این است: […]
  • گزارش وضعیت بازاریابی: تبدیل‌ها، آگاهی از برند و داده‌های مبتنی بر رفتار اولویت‌های برتر در سال 2014
    گزارش وضعیت بازاریابی 2014 ExactTarget که به تازگی منتشر شده است، ادعا می کند که 98 درصد از بازاریابان قصد دارند بودجه خود را در سال جدید افزایش دهند، با تمرکز بر افزایش نرخ تبدیل، افزایش آگاهی از برند و استفاده از داده های مبتنی بر رفتار بیشتر. از بیش از 2500 بازاریاب مورد بررسی، 61 درصد برای افزایش هزینه های داده ها و تجزیه و تحلیل برنامه ریزی کرده اند، […]
  • باز کردن قفل امکانات فوق العاده مخاطب داده
    فکر نمی‌کنم برای کسی خبری باشد که داده‌های مخاطبان در دسترس‌تر از همیشه وجود دارد. از آغاز تمدن تا سال 2003، نوع بشر پنج اگزابایت داده تولید کرد. اکنون هر دو روز پنج اگزابایت تولید می‌کنیم و سرعت آن در حال افزایش است.» – اریک اشمیت، رئیس اجرایی گوگل در واقع، به گفته ریک اسمولان […]
  • گسترش Wi-Fi فیس بوک ممکن است به افزایش تعامل SMB محلی با “Wi-Fi For Check-in” کمک کند. /a>
    سال گذشته فیس‌بوک برنامه «فیس‌بوک وای‌فای» خود را راه‌اندازی کرد که به صاحبان کسب‌وکار اجازه می‌دهد در صورت ورود به مکان در فیسبوک، وای‌فای رایگان را به مشتریان ارائه کنند. این به کاربران این امکان را می دهد که از کدهای Wi-Fi صرف نظر کنند و به سادگی از check-in به عنوان ارز برای اتصال استفاده کنند. دیروز فیس بوک با NETGEAR همکاری کرد تا فیس بوک وای فای خود را با کمترین قیمت […]
  • ارائه دهد

  • هدف یاهو ساده کردن خرید آگهی با “تبلیغات یاهو”، وبلاگ Tumblr را وارد تامبل می کند
    Yahoo در جریان سخنرانی مدیر عامل ماریسا مایر در CES امروز در لاس وگاس، چندین طرح تبلیغاتی جدید را اعلام کرد. این شرکت در حال قرار دادن یک چتر بر روی قالب های تبلیغاتی متفاوت خود و خرید دروازه هایی به نام “تبلیغات یاهو” است. هدف این است که به خریداران و تبلیغ‌کنندگان رسانه نزدیک‌تر شود تا موجودی آگهی‌های یاهو را به یک فروشگاه واحد نزدیک کند تا بتوانند یاهو را بخرند […]
  • Yahoo چیست ? مایر می‌گوید «جستجو، ارتباطات، مجلات دیجیتال و ویدیو»
    این سؤالی بوده است که در سال‌های اخیر از سه مدیر اجرایی یاهو پرسیده شد: «یاهو چیست». امروز، ماریسا مایر، مدیر عامل یاهو، در طول سخنرانی خود در CES، به یک پاسخ ساده و واضح نزدیک شد: «جستجو، ارتباطات، مجلات دیجیتال و ویدیو». ناگفته تبلیغات به عنوان یک حوزه اصلی بود. و از دست رفته در عمل: اجتماعی. چهار حوزه اصلی وجود داشت که […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *