اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 7 ژانویه 2013

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • گزارش: درآمد تبلیغات موبایل فیس بوک اکنون 20 درصد از کل درآمد

    طبق گفته تحلیلگران مالی، درآمد سه ماهه چهارم فیس بوک (شامل پرداخت ها، کارمزدها) می تواند به 1.5 میلیارد دلار برسد. پلتفرم جستجو و بازاریابی اجتماعی Kenshoo می‌گوید که فقط بیش از 20 درصد (20.3 درصد) از درآمد تبلیغاتی شرکت در حال حاضر از طریق تلفن همراه است. به گفته Kenshoo، بیش از یک دلار از هر پنج دلار تبلیغاتی که در فیس بوک خرج می شود، «در دستگاه های تلفن همراه تحویل می شود». […]

  • اشمیت گوگل به کره شمالی می رود اما چرا؟

    اریک اشمیت، رئیس اجرایی گوگل، به همراه هیئتی به رهبری بیل ریچاردسون، فرماندار سابق نیومکزیکو و سفیر سازمان ملل، اوایل صبح امروز وارد پیونگ یانگ، کره شمالی شد. آنها در آنجا بودند که توسط ریچاردسون به عنوان “یک ماموریت بشردوستانه خصوصی” توصیف شد. ریچاردسون نظر زیر را در مورد این سفر در وب سایت خود منتشر کرد: فرماندار بیل ریچاردسون […]

  • اپل اعلام کرد 40 میلیارد دانلود برنامه برای یادآوری برنامه نویسان از کجا پول است

    امروز صبح اپل یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد و اعلام کرد که اپ استور iTunes به 40 میلیارد دانلود برنامه رسیده است. همچنین در این نسخه گفته شده است که تقریباً نیمی از آنها در سال 2012 آمده اند: اپل امروز اعلام کرد که مشتریان بیش از 40 میلیارد برنامه را دانلود کرده اند که تنها در سال 2012 نزدیک به 20 میلیارد برنامه را دانلود کرده اند. فروشگاه App […]

  • اگر (نه) این پس (چی؟)

    پایان سال 2012 شاهد شروع چیزی بود که احتمالاً در سال 2013 زمان زیادی را به خود اختصاص خواهد داد: شروع واقعی جنگ‌های پلتفرم اجتماعی. این همان چیزی است که در پست پایانی خود در سال 2012 «ضد اجتماعی» نامیدم، و احتمالاً به اندازه پلتفرم تلفن همراه کثیف خواهد شد […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. وبلاگ شخصی بری Cartoon Barry نام دارد و می توان او را در توییتر از اینجا دنبال کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *