اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 7 نوامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Google Glass مسیرهای کار/خانه، جستجوی تقویم Google و موارد دیگر را اضافه می کند
    Google چند ویژگی جدید مرتبط با جستجو را به عنوان بخشی از به روز رسانی نرم افزاری جدید برای استفاده کنندگان عینک گوگل به‌روزرسانی نرم‌افزار XE11 به کاربران امکان می‌دهد دستورات صوتی مانند «دستور به خانه را دریافت کن» یا «دستورات به محل کار» را بگویند. با این حال، برای ایجاد این امکان، کاربر باید ابتدا آدرس خانه و محل کار را در […]
  • ارائه دهد

  • مطالعه: فقط ۸٪ از برندها معتقدند تیم بازاریابی آن در همه کانال های بازاریابی دیجیتال قوی است
    یک نظرسنجی جدید از موسسه بازاریابی آنلاین در ارتباط با Kelly Staffing و ClickZ نشان می‌دهد که اکثر برندها و سازمان‌های تجاری، بازاریابی دیجیتال را بسیار مهم می‌دانند، اما تنها هشت درصد ادعا کردند که تیم‌های بازاریابی قوی در تمام بازاریابی دیجیتال دارند. کانال ها بررسی در مجموع 750 برند و نمایندگی از […]
  • Google جستجوی محلی را به نمایشگرهای دیجیتال در سراسر لندن می آورد
    Google یک آزمایش بازاریابی جدید را در لندن انجام داده است. گوگل و آژانس R/GA که «Google Outside» نامیده می‌شود و اولین بار توسط وب‌سایت Campaign گزارش شد، 160 نمایشگر دیجیتال را در ایستگاه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های زیرزمینی در سراسر لندن مستقر کرده‌اند. نمایشگرهای الکترونیکی اطلاعات “جستجوی محلی” را در مورد جاذبه های گردشگری، مشاغل و سرگرمی ها ارائه می دهند. تا جایی که می توانیم بگوییم […]
  • چک لیست رسانه های اجتماعی برای موارد جدید وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارها
    به‌عنوان یک شرکت نوپا یا کسب‌وکار کوچک، دیگر گزینه نادیده گرفتن رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان وسیله‌ای برای ارتباط، تبلیغ و احتمالاً حتی استخدام یا درآمد نیست. این برای هر کسب و کاری که تازه وارد اینترنت شده است نیز صادق است. با این حال، غواصی در یک قلمرو روز به روز در حال گسترش از شبکه های رسانه های اجتماعی می تواند در […]
  • روندهای موبایل بر اساس اعداد، درست به موقع برای تعطیلات
    موبایل در ذهن برندها و مصرف کنندگان در همه جا است. آمارهای بیشماری به افزایش موبایل و تغییرات متعاقب آن در رفتار مصرف کننده اشاره دارد. مشتریان به سرعت در حال تغییر شکل دادن به نحوه ارتباط برندها با مخاطبان خود هستند، زیرا دنیای چند صفحه نمایش را در اختیار دارند. با فصل تعطیلات و یک […]
  • جدید

  • شست پایین؟ آزمایش رتبه‌بندی ستاره‌های فیسبوک برای صفحات
    معلوم شد که «لایک» فیس‌بوک که ما عاشق آن شده‌ایم ممکن است به اندازه کافی توصیفی نباشد. مانند داده‌های باینری است که نشان می‌دهد کاربر طرفدار است یا نه، اما نه چیز دیگری. TechCrunch استفاده از رتبه بندی ستاره (5 امکان پذیر) را در نسخه های دسکتاپ برای برخی از صفحات مشاهده کرد. این […]
  • نیست

  • گزارش: نکات کلیدی از اولین تبلیغ اینستاگرام
    هفته گذشته، با ناراحتی بسیاری از کاربران، اولین تبلیغ اینستاگرام در فید ظاهر شد. این تبلیغ پرچمدار مایکل کورس توسط nitrogr.am به طور عمیق مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و یافته های زیر را آشکار کرد. ابتدا باید توجه داشت که گرافیک کلی لایک ها با سایر تبلیغات اجتماعی یکسان به نظر می رسد. به طور معمول، برندها از ابزار ارگانیک خود استفاده می کنند […]
  • Live @ SMX بازاریابی رسانه های اجتماعی: گفتگوی کلیدی با پیتر استرینگر از بوستون سلتیکس
    هم مزایا و هم چالش هایی وجود دارد برندی با طرفداران بسیار زیاد مزایای آشکار شامل داشتن مخاطبان زیادی است که می خواهند آنچه را که می گویید بشنوند و در کانال های اجتماعی با شما درگیر شوند. طرف دیگر این است که شور و اشتیاق زیاد است و می تواند به موقعیت های دشواری منجر شود اگر آن طرفداران […]
  • Facebook Drops The Thumb، Intros New “Like” & “Share” Buttons
    فیس بوک به کودک سه ساله خود “لایک” تقدیم کرده است. دکمه »، نسخه جدیدی را معرفی می کند که نماد «شست بالا» را با لوگوی فیس بوک جایگزین می کند. یک دکمه جدید مطابق با “اشتراک گذاری” نیز امروز معرفی شد. در یک پست وبلاگی در روز چهارشنبه، Ray He از فیس بوک می گوید که دکمه های جدید نتایج مثبتی را در طول آزمایش ایجاد کردند: ما در حال حاضر شاهد یک […]
  • گزارش: برنامه مدت زمان جلسات در تبلت ها طولانی تر است، اما استفاده از برنامه در تلفن های هوشمند بیشتر است
    در رابطه با راه اندازی خدمات Adobe Mobile برای پلتفرم Cloud بازاریابی خود، Adobe گزارش تعامل با برنامه را منتشر کرده است. بر اساس داده های بیش از 600 برند. بر اساس گزارش Adobe Digital Index، زمان جلسات برنامه در تبلت ها تقریباً دو برابر بیشتر از جلسات برنامه در تلفن های هوشمند اجرا می شود، حتی اگر برنامه ها […]
  • قیمت توییتر IPO با قیمت 26 دلار در هر سهم اشتراک‌گذاری کنید، فردا به عنوان TWTR عمومی می‌شود
    آماده‌اید مقداری سهام در توییتر دریافت کنید؟ این شرکت که فردا با نماد TWTR در بورس اوراق بهادار نیویورک عرضه می شود، در ابتدا با قیمت 26 دلار به فروش می رسد. توییتر امروز با انتشار توییتی این خبر را اعلام کرد. این توییت است: ما فقط IPO خود را قیمت گذاری کردیم. pic.twitter.com/NWXaO4Myq0 — توییتر (@twitter) 6 نوامبر 2013 این توییت حاوی […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *