اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 7 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • با سرویس جدید به تصاویر توییتر خود تعامل اضافه کنید

    تا حالا شده تصویری را در توییتر پست کنید تا به زمینه بیشتری نیاز داشته باشد؟ Well ThingLink اکنون به تصاویر ارسال شده در توییتر اجازه می دهد تا تعاملی باشند. ThingLink یک سازنده تصویر غنی است که امکان برچسب گذاری بصری هر عکس را فراهم می کند. توییتر فشار زیادی به سمت تعامل با کارت‌های توییتر و محتوای پیشرفته انجام داده است. ThingLink در توییتر […]

    کار می کند

  • مرورگر Google Chrome به باشگاه ردیابی نشوید می‌پیوندد

    مرورگر کروم به‌روزرسانی‌شده Google سرانجام از استاندارد «ردیابی نشدن» (DNT) پشتیبانی می‌کند. این قبلا توسط گوگل گزارش و تایید شده بود اما اکنون در حال انتشار است. تمام مرورگرهای اصلی دیگر از DNT پشتیبانی می کنند. مرورگر اینترنت اکسپلورر به طور پیش فرض روی DNT تنظیم شده است. سایر مرورگرها از مصرف‌کنندگان می‌خواهند که DNT را به‌عنوان اولویت مشخص کنند. […]

  • 3 روش اساسی برای افزایش فروش با هدف‌گیری ایمیل‌ها

    شما از قبل می دانید که چگونه بازاریابی ایمیلی با نگه داشتن شما در مقابل مشتریان، فروش شما را بهبود می بخشد. اما، اگر هنوز فقط از ایمیل‌های بلاست برای کل لیست خود استفاده می‌کنید، فرصتی را از دست می‌دهید. شما می توانید با صرف زمان برای هدف قرار دادن مخاطبان خود با تکنیکی به نام بخش بندی، فروش خود را حتی بیشتر افزایش دهید. بخش بندی […]

  • باراک اوباما در فیس بوک اعلام پیروزی کرد، توییتر اما نه گوگل پلاس

    اگر خبر را از دست دادید، باراک اوباما شب گذشته مجدداً به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد. اگر او را در فیس بوک دنبال کنید، این را می دانید. در توییتر، شما این را می دانید. اما در +Google، اوباما همچنان در حالت مبارزات انتخاباتی گیر کرده است. اوباما در حساب توییتر خود (با 22.7 میلیون دنبال کننده) اعلام کرد که با آنچه اکنون […]

  • انتخابات 2012 با 31.7 میلیون توییت سیاسی رکوردها را شکست

    شما به سادگی نمی توانید از آن فرار کنید. مشارکت رسانه های اجتماعی در #انتخابات2012 به اندازه مشارکت واقعی رای دهندگان در سراسر کشور چشمگیر بود. به حدی که رکوردهای توییتر را برای یک رویداد سیاسی ایالات متحده شکست: با 20 میلیون توییت، روز انتخابات به بیشترین توییت در تاریخ سیاسی ایالات متحده تبدیل شد. #election2012 — توییتر […]

  • Google Analytics In-Page Analytics گزارش انتساب پیوند را دریافت می کند

    دیروز تیم Google Analytics پیشرفت مهمی را در گزارش تجزیه و تحلیل درون صفحه خود اعلام کرد: افزایش اعتبار پیوند. گزارش‌های تجزیه و تحلیل درون صفحه، درصد کلیک‌ها را از صفحه‌ای به صفحه دیگر در یک وب‌سایت ارائه می‌کنند. گزارش‌ها روشی عالی برای تجزیه و تحلیل الگوهای رفتاری هستند و می‌توانند بینش‌های مهمی را به وب […]

    ارائه دهند

  • گزارش: کاربران موبایل سافاری کلیک‌های بیشتر، طولانی‌ترین پرسش‌ها ایجاد می‌کنند

    شبکه تبلیغاتی Chitika داده‌های جالبی را در اختیار ما قرار می‌دهد که از طریق مقایسه نرخ کلیک (CTR) و طول پرس و جو در مرورگرهای مختلف دسکتاپ و تلفن همراه بر اساس میلیون‌ها نمایش در شبکه‌اش انجام می‌شود. این نشان داد که کاربران مرورگر Opera (PC) بیشتر از سایر کاربران مرورگر کلیک می‌کنند. کاربران اپرا به طور کلی به عنوان کمتر جریان اصلی و […]

    در نظر گرفته می شوند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی محلی

بازاریابی تلفن همراه

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • نکات و ترفندهایی برای کارت‌های توییتر بهتر، dev.twitter.com
  • 5 روش برای استفاده از نمودار باز فیسبوک قبل از تعطیلات، multichannelmerchant.com
  • یک فراخوان برای بازاریابی هوشمندتر در رسانه های اجتماعی، overit.com
  • پست‌های فقط متنی فیس‌بوک که عکس‌ها را شکست می‌دهند و پست‌ها را برای نامزدی پیوند می‌دهند، allfacebook.com
  • نحوه اندازه گیری بازگشت سرمایه در Pinterest، socialtimes.com
  • آیا Pinterest در شرف عرضه تابلوهای خصوصی است؟، Mashable
  • کشتن شایعات با حقایق: خیر، فیس بوک دسترسی فید صفحه را برای فروش پست های تبلیغاتی بیشتر کاهش نداد، TechCrunch
  • گزارش منابع ترافیک اکتبر 2012: ترافیک ارجاعی Stumble از ژوئیه 53 درصد کاهش یافته است، blog.shareaholic.com
  • جستجوی ویرایش، آدرس‌دهی فهرست و چند میانبر صفحه‌کلید، tweetdeck.posterous.com
  • Shareaholic کانال‌های کشف محتوا را راه‌اندازی می‌کند، blog.shareaholic.com
  • اجتماعی هنوز بخش کوچکی از خدمات مشتری است، eMarketer
  • نامزدی اجتماعی: انتخابات تحت تأثیر فیس بوک، www.portent. com
  • تویتر اکنون بهترین راه برای نتایج انتخابات، readwrite.com
  • را دنبال کنید

  • تویتر در مقابل فیس بوک بر اساس اعداد: کدام شبکه برنده شب انتخابات شد؟، VentureBeat

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *