اعلانیه

روز بازاریابی: 7 فوریه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 12 بازدید
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آورده شده است.

  • ممنوعیت های اخیر شکایات ناشران سرفیس AdSense درباره Google

    دو مورد اخیر ممنوعیت ناشر AdSense نارضایتی ناشر را در مورد روش‌های مرموز Google برای تعیین زمان ممنوعیت (و زمان بازگرداندن) شرکت‌کنندگانی که تبلیغات شبکه محتوای خود را در سایت‌هایشان نمایش می‌دهند برجسته می‌کند. در مورد اول، جف پوسکانزر، کاربر معتبر اینترنتی، که سایت acme.com را اداره می کند، در 15 ژانویه از AdSense محروم شد. توضیح گوگل، در […]

  • عنوان

  • Sandberg در اولین کنفرانس FMC فیس بوک برای بازاریابان پیشتاز همه ستاره هاست

    فیس‌بوک اولین رویداد خود را به طور خاص برای بازاریابان برنامه‌ریزی می‌کند و دارای مجموعه‌ای از مهاجمان سنگین از داخل شرکت است. آنها آن را fMC می نامند – رویدادی که فقط برای دعوت در 29 فوریه در شهر نیویورک از ظهر تا 6:00 بعد از ظهر برگزار می شود. پس از ثبت IPO فیس بوک، و اکنون بیش از […]

    می آید

  • درآمدهای +Google گزینه های بهتر مسدود کردن هرزنامه

    Google+‎ گزینه‌های جدیدی را به دست آورده است که به افراد امکان می‌دهد آن دسته از نظرات هرزنامه را در پست‌ها مسدود کنند. هورای! این یک پیشرفت بسیار مورد نیاز است، اگرچه ای کاش امکان حذف آسان تر نظرات اسپم در چندین پست وجود داشت. پرچم جدید “گزارش سوء استفاده یا مسدود کردن” در اینجا نحوه عملکرد آن است. اگر به نظر هرزنامه برخورد کردید، نشانگر […]

    را نگه دارید

  • بزرگترین تهدید برای بازاریابی ایمیلی؟ رسانه های اجتماعی و پیامک برای کودکان [نظرسنجی]

    طبق مطالعه جدید 2012: Email in Action از eConsultancy و انجمن بازاریابی مستقیم، رسانه‌های اجتماعی و ترک ایمیل کودکان، دو مورد از بزرگترین تهدیدها برای موفقیت آینده در بازاریابی ایمیلی هستند. در این نظرسنجی که در سه ماهه چهارم سال 2011 انجام شد، بیش از 450 بازاریاب ایمیل در آمریکای شمالی شرکت داشتند. وقتی در مورد […]

    سوال شد

  • اولین خرید کلوت؟ بلاک‌بورد برنامه‌های محلی/موبایل

    Klout، سرویس سنجش نفوذ اجتماعی، اولین خرید خود را اعلام کرد: یک برنامه محلی/موبایل به نام Blockboard. Blockboard قبلاً با نام BlockChalk شناخته می شد و وقتی دو سال پیش در مورد آن نوشتم، این سرویس در آن زمان مانند تلاقی بین Twitter، Foursquare و حتی Craigslist به نظر می رسید که به شدت بر روی محتوا و ارتباطات محلی، حتی در سطح محله تمرکز می کرد. امروز، […]

  • بازخورد فیس بوک آغاز شد

    فیس‌بوک از همان ابتدا با گرمای شدید و انتقاد از سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود مواجه بوده است. با این حال، از آنجایی که فیسبوک S-1 و تشخیص اینکه IPO آن بسیاری از کارمندان را میلیونر و میلیاردر می کند، کیفیت و شدت جدیدی در انتقاد وجود دارد. به عنوان مثال، در هفته گذشته، نیویورک تایمز چندین […]

    را اجرا کرد

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *