اعلانیه
اعلانیه

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • کاربران Yelp اکنون می توانند جزئیات کسب و کار را در حال حرکت ویرایش کنند

    به‌روزرسانی جدید برنامه iPhone Yelp ویرایش و افزودن فهرست‌های کسب‌وکار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند. طبق پست وبلاگ Yelp، آخرین به‌روزرسانی اپلیکیشن آیفون این شرکت به کاربران این امکان را می‌دهد که: اطلاعات کسب‌وکار مانند نام، رده، ساعت کاری، آدرس و اطلاعات نقشه را ویرایش کنند (و حتی به سوال «برای همیشه بسته است؟») مشاغل جدید را به Yelp اضافه کنند. […]

  • دکمه اشتراک فیس بوک اعلام شد، “به زودی” راه اندازی خواهد شد

    در اواسط سپتامبر، فیس‌بوک ویژگی «اشتراک» را اعلام کرد که به افرادی که در صفحه شخصی مشترک شده‌اند اجازه می‌دهد هر پستی را از آن صفحات دریافت کنند. اکنون، یک دکمه اشتراک برای صفحات شخصی برای پشتیبانی بیشتر از این موضوع در حال آمدن است. جوآنا شیلدز – معاون و مدیر عامل فیس بوک اروپا، خاورمیانه و آفریقا – این اطلاعات را امروز در لو وب اعلام کرد. […]

  • SMX Social Media Marketing 2011: Day Two Recap

    روز دوم – روز آخر – کنفرانس بازاریابی رسانه های اجتماعی SMX در کتاب است. در اینجا پیوندهایی به خلاصه‌های جلسه و مقاله‌های وبلاگ زنده وجود دارد که از کنفرانس در سرتاسر وب پیدا کرده‌ایم، از جمله برخی از روز اول که به موقع منتشر نشدند تا در خلاصه دیروز گنجانده شوند. رایگان […]

  • امروز توییتر توییت های برتر در ثانیه را در سال 2011 معرفی کرد، بخشی از بررسی سال جاری خود. در ماه اکتبر، فهرستی را در Search Engine Land انجام دادیم که هنوز هم به طرز شگفت انگیزی مشابه است. برترین رویدادهای توییتر که در ” tps tps: mtv>

عناوین اخیر از سرزمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

مدیریت شهرت

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *