اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 نوامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • AdSense قابلیت‌های تست A/B را برای تنظیمات واحد تبلیغات اضافه می‌کند
    امروز، Google یک ویژگی آزمایشی جدید AdSense را معرفی کرد که به ناشران امکان می‌دهد تست‌های A/B را روی تنظیمات واحد تبلیغاتی از جمله انواع تبلیغات و سبک های تبلیغاتی مانند حاشیه ها و رنگ های فونت. این ویژگی در AdSense به عنوان بخشی از آزمایشات محتوا در دسترس است. گزینه «تقسیم ترافیک» در پایین صفحه راه‌اندازی علامت‌گذاری شده است […]
  • فیس‌بوک دسته‌های شریک خود را از جمله اهداف بیشتر برای خرده‌فروشی و خودرو گسترش می‌دهد
    فیس‌بوک اعلام کرد در حال گسترش فهرست دسته‌های شریکی است که تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از 500 به بیش از 500 مورد هدف قرار دهند. 1000. بخش های مخاطب از شرکای داده شخص ثالث فیس بوک Datalogix، Axciom و Epsilon گرفته شده است. قبل از فصل تعطیلات، فیس بوک بر دسته بندی های شریک اضافی که مربوط به مارک های خرده فروشی و خودرو هستند، تأکید می کند، […]
  • Google+‎ به برنامه تلفن Android 4.4 “KitKat” حمله می‌کند: معنای آن برای مشاغل و افراد
    عملاً هیچ‌کس هنوز تلفنی با آخرین سیستم عامل Android 4.4 Google بر روی آن ندارد. اما این سیستم با نام مستعار KitKat به زودی فراتر از Nexus 5 که هفته گذشته راه اندازی شد گسترش خواهد یافت. وقتی این کار انجام شود، افرادی که اندروید 4.4 دارند متوجه می شوند که شماره گیر تلفن آنها با +Google یکپارچه شده است. این تأثیر زیادی دارد […]
  • 180 روز با Google Glass: بازدیدها، چیزهایی که بازاریابان باید بدانند
    شش ماه پیش، امروز، من زود به زودی پرواز صبحگاهی به سانفرانسیسکو و رفتن به محوطه Google برای تبدیل شدن به Google Glass Explorer. من بیشتر با حس کنجکاوی وارد شدم تا با اشتیاق، و حتی یک یا دو هفته زودتر به دنی سالیوان – رئیسم و ​​سردبیر مؤسس Marketing Land – ایمیل زده بودم به […]
  • بازاریابان از این کلمات کلیدی متنفرند که (آهم) ایجاد کرده‌اند
    بازاریابان در ایجاد کلمات کلیدی و سپس اشباع کردن همه موارد ارتباطات – کاغذهای سفید، صفحه‌های پاورپوینت، توییت‌ها، گفتگوهای معمولی با باریستاهای استارباکس مهارت دارند. – با آنها. به همان اندازه چشمگیر، بازاریابان در آن زمان ادعا می کنند که از تغییر عباراتی که به وضعیت کلیدواژه ارتقا داده اند متنفرند، برتری می یابند. در یک نظرسنجی جدید از بیش از 500 متخصص بازاریابی، […]
  • درآمدهای رسانه های اجتماعی برای یک سوم شرکت های B2C، یک پنجم شرکت های B2B [گزارش]
    در سالی که بازاریابان بیشتری از افزایش فشار برای ارائه ROI خبر می‌دهند، به نظر می‌رسد رسانه‌های اجتماعی در نهایت به بخشی از معادله درآمد برای بسیاری از شرکت‌ها تبدیل شده‌اند. بیشتر بازاریابان در شرکت‌های B2C و B2B گزارش می‌دهند که نه تنها آگاهی و سرنخ‌هایی را از کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی ایجاد می‌کنند، بلکه این افراد منجر به […]
  • تحقیق جدید : The Retargeting Barometer, 3rd Edition
    نتایج به تازگی از ویرایش سوم بارومتر Retargeting منتشر شده است، تنها نظرسنجی صنعت تبلیغات که بر روی استفاده از retargeting متمرکز است. این مطالعه که توسط Chango منتشر شد و این بار با مشارکت دیجی‌دی انجام شد، 300 پاسخ‌دهنده از جمله بازاریاب‌های برند از مجموعه وسیعی از صنایع و آژانس‌های رسانه‌ای را جذب کرد. کامل […]
  • معضل مدیر عامل مایکروسافت: نامزد داخلی، موبایل Maven یا Turnaround King
    طبق گزارش رویترز، فهرست نامزدهای مدیرعامل مایکروسافت برای جانشینی استیو بالمر در فهرست کوتاهی قرار دارد. از چهار یا پنج از جمله مدیرعامل فعلی فورد، آلن مولالی، مدیرعامل سابق نوکیا، استفان الوپ، مدیر اجرایی مایکروسافت و مدیر عامل سابق اسکایپ تونی بیتس و ساتیا نادلا از مایکروسافت که در مقطعی بر بینگ نظارت داشت. مولالی […]
  • Mobile Now 28 درصد از کل ترافیک وب – گزارش
    شرکت روابط عمومی Walker Sands یک شاخص سه ماهه از ترافیک تلفن همراه به وب سایت های مشتریان خود را تولید می کند. دیروز این شرکت اطلاعات جدیدی را منتشر کرد. داده ها نشان می دهد که مشتریان Walker Sands در مجموع 28 درصد از ترافیک خود را از گوشی های هوشمند و تبلت ها می بینند. داده ها همچنین نشان دهنده سهم نسبی دستگاه های Android و iOS است. بر این اساس شرکت […]
  • بیش از همه نادیده گرفته شده استراتژی بازاریابی ایمیلی: تقسیم بندی
    من همیشه از بازاریاب هایی که به دنبال مشاوره در مورد کمپین های ایمیلی خود هستند، سؤال می گیرم. چگونه می توانیم کمپین های بهتری اجرا کنیم؟ چگونه می توانیم بازها و کلیک ها را بهبود ببخشیم؟ آیا باید از قالب های HTML یا متن ساده استفاده کنیم؟ چند وقت یکبار باید ایمیل بزنیم؟ … و غیره. بارها و بارها متوجه شده ام که بازاریابان ایمیلی به ندرت روی […]
  • تمرکز می کنند

  • نه، واقعاً، شما باید آن را تست کنید
    “شما باید آن را آزمایش کنید.” این جمله ای است که کریس گووارد، بنیانگذار و مدیر عامل آژانس بهینه سازی بازاریابی WiderFunnel، احتمالاً حداقل هزار بار آن را بیان کرده است. شرکت در تعدادی از پانل‌های کنفرانس با کریس در طول سال‌ها – اتفاقاً اگر فرصت شنیدن او را داشته باشید، لذتی واقعی است […]
  • بازار موبایل: دستاوردهای آیفون، دسترسی گوگل، اپلیکیشن برتر فیس بوک
    Comscore گزارش می دهد که اکنون 62 درصد از بزرگسالان آمریکایی گوشی هوشمند دارند (نیلسن می گوید که این 64 درصد). آخرین داده‌های ردیابی گوشی‌های هوشمند این شرکت نشان می‌دهد که آیفون همچنان برترین گوشی هوشمند است، در حالی که اندروید تاج سیستم عامل خود را حفظ کرده است، اگرچه به نظر می‌رسد در ایالات متحده به اوج خود رسیده است. در حالی که سهم بازار اندروید اندکی کاهش یافته است، سهم سامسونگ […]
  • است

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *