اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 6 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • تویتر تهدید می‌کند که اقدام قانونی برای شفافیت بیشتر در مورد درخواست‌های امنیت ملی انجام شود

    همراه با انتشار آخرین گزارش‌های شفاف‌سازی، توییتر امروز اعلام کرد که بر وزارت دادگستری ایالات متحده برای شفافیت بیشتر در مورد درخواست‌های امنیت ملی فشار می‌آورد و در حال بررسی گزینه‌های قانونی برای دفاع از حقوق متمم اول است. توییتر توافقی را که هفته گذشته بین وزارت دادگستری و ارائه دهندگان مختلف ارتباطات انجام شد، تحسین کرد […]

  • Google تلاش می‌کند اعلان حریم خصوصی Shaming را در فرانسه مسدود کند

    ماه گذشته، گوگل به دلیل نقض قوانین حفظ حریم خصوصی فرانسه با خط مشی رازداری “یکپارچه” خود جریمه شد. کمیسیون ملی محاسبات و آزادی های مدنی فرانسه (CNIL) به گوگل و اولتیماتوم داده بود که سیاست حفظ حریم خصوصی خود را اصلاح کند یا جریمه شود. به طور کلی، CNIL به عدم اطلاع رسانی خاص به مصرف کنندگان در مورد نحوه استفاده از داده های آنها اعتراض دارد. با این حال، […]

  • +K For Discovery: به‌روزرسانی جدید Klout به کاربران کمک می‌کند محتوای بهتری پیدا کنند و ویژگی برنامه‌ریزی را اضافه کنند

    امروزه Klout، محبوب‌ترین ابزار ردیابی و نفوذ اجتماعی، افزایش امتیاز Klout خود را از طریق ویژگی‌های کشف پیشرفته برای کاربران آسان‌تر می‌کند. بهترین راه برای افزایش امتیاز Klout این است که این کار را از طریق محتوای جذاب و با کیفیت انجام دهید. ویژگی جدیدی که به تازگی منتشر شده است یک برگه “ایجاد” است که به کاربران اجازه می دهد […]

    را پیدا کنند

  • Pinterest وب‌سایت جدید موبایل خود را برای تعداد کاربران رو به رشد خود راه اندازی کرد

    امروز، Pinterest اعلام کرد که در حال انتشار یک سایت تلفن همراه تازه طراحی شده است. طبق این اعلامیه، سایت جدید اکنون «طراحی تمیزتر و همان ویژگی‌ها (مانند پین‌های مفیدتر و پین‌های مرتبط)» را ارائه می‌دهد که کاربران در وب یا در برنامه تلفن همراه Pinterest خواهند داشت. در حالی که پست وبلاگ Pinterest ادعا می کرد که طراحی مجدد تلفن همراه […]

    است

  • مطالعه: ایمیل‌های شخصی‌سازی شده ۶ برابر نرخ تراکنش‌های بالاتر ارائه می‌کنند، اما ۷۰٪ از برندها از آن‌ها استفاده نمی‌کنند

    Experian Marketing Services مطالعه بازاریابی ایمیلی 2013 خود را منتشر کرده است که طیف گسترده ای از بهترین شیوه های بازاریابی ایمیلی، از جمله شخصی سازی، ادغام اجتماعی، تلفن همراه و ترجیحات مشتری را تجزیه و تحلیل می کند. بر اساس یافته‌های این مطالعه، ایمیل‌های تبلیغاتی شخصی‌شده نرخ تراکنش و درآمد هر ایمیل را شش برابر بیشتر از ایمیل‌های غیرشخصی افزایش می‌دهند. با کمال تعجب، اکثریت […]

  • عنوان

  • تبلیغ کنندگان FBX بیشتر خرج کردند، شاهد کاهش 18 درصدی هزینه های تبدیل در این فصل تعطیلات

    پلتفرم هدف‌گیری مجدد تبلیغات فیس‌بوک، Facebook Exchange به جذب بودجه‌های بیشتر از سوی تبلیغ‌کنندگان در فصل خرید تعطیلات ادامه داد. طبق داده‌های جدید از Facebook Exchange DSP، Triggit، تبلیغ‌کنندگان در نوامبر و دسامبر 2013 127 درصد بیشتر از زمان مشابه در سال 2012 برای تبلیغات فیس‌بوک اکسچنج (FBX) خرج کردند. اگرچه میانگین CPM‌ها افزایش یافت […]

  • 7 چیزی که BuzzFeed می تواند به برندها درباره نحوه اجتماعی بودن بیاموزد

    هفته گذشته شاهد راه اندازی رسمی غول خبری اجتماعی BuzzFeed در اینجا در استرالیا بودیم. معمولاً به سبک BuzzFeed، آنها شروع به کار خود را با عناوینی مانند “17 کانگورو که می توانند باسن شما را لگد بزنند” و با دادن کیف ها و نشان هایی که با جملات و کلیشه های زبانی استرالیایی آغشته شده بودند جشن گرفتند. اما شما کسب و کاری نمی سازید که اکنون […]

  • 20 برنامه دیگر برنامه های تجاری ضروری برای گوشی هوشمند شما

    حدود یک سال پیش، پستی نوشتم که شامل 30 برنامه تجاری ضروری برای گوشی هوشمند بود. نوشتن یک پست سرگرم کننده بود – و حتی بهتر از آن، من تعداد زیادی توصیه برنامه جدید را از اکوسیستم دوستان باهوشم دریافت کردم. با توجه به این واقعیت که در یک سال اتفاقات زیادی در فضای موبایل می افتد، […]

  • چگونه فرضیه های آزمایشی پولسازتولید کنید

    این هفته شرکتی با ما تماس گرفت که صدها بازی آنلاین را در یک سایت ارائه می دهد. صفحه اصلی سایت ده‌ها کاشی رنگارنگ را نشان می‌دهد که هر کدام به یک بازی پیوند دارند. برای اینکه بفهمم چگونه می‌توانیم در این زمینه پیشرفت کنیم، مستقیماً به سراغ متخصص بازی‌های آنلاین خود رفتم: پسر 13 ساله‌ام. من برایش فرستادم […]

  • چگونه توییتر قصد دارد مشکل رشد کاربر خود را برطرف کند

    اولین گزارش درآمد توییتر امروز بسیار متفاوت بود: از نظر درآمد قوی، اما از نظر تعداد کاربران ضعیف. پایگاه کاربر فعال ماهانه توییتر (MAU) در پایان سه ماهه چهارم به 241 میلیون نفر رسید، اما این تنها افزایش 9 میلیون کاربر در طول سه ماهه است. این کمترین افزایش سه ماهه در MAU در دو سال تقویمی گذشته است. […]

  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *